Hopen Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Noen som vet om et middel til å pusse opp sorte skinnseter? er litt tørre noen steder nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 http://www.swissvax.no/ http://www.dynamixdyes.com/ Begge selger fargestoffer, fillerstoffer til tørre sprekker og vedlikeholdsmidler. Finnes sikkert andre produsenter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2010 skjønner ikke så mye av hva jeg skal bruke av det innpå sidene der jeg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 kan anbefale leather master sin serie fra www.scandishine.no ellers har jeg hørt endel skryt om swisswax sitt skinnsett. kjøp uansett swisswax sin lærbørste, den er kjekk. swisswax har også farge, hvis setene er missfarget enkelte plasser osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 Har hørt at BMW sine orginal produkter er bra. De skal jeg prøve ut nå i nærmeste framtid ivertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 swissvæx, men skal du ha best resultat bør du farge det opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 1, 2010 Share Skrevet Juni 1, 2010 skjønner ikke så mye av hva jeg skal bruke av det innpå sidene der jeg:P For vanlig vedlikehold trenger du en ting som renser (cleaner) og en ting som myker opp og beskytter (conditioner). For reparasjon kan du kjøpe fyllestoff (filler) til tørre sprekker og fargestoff (dye) for å friske opp farge. For vanlig vedlikehold har Leather Master gode produkter. Så godt som samtlige møbelforretninger fører deres produkter til OK priser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå