Alecken Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Håper ikke dette blir allmennseie.. som med LM kopiene til GS f.eks.. :S
Sturlis Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Hadde du satt igang den produksjonen, og de også ble lagd til facelift i akkurat samme "look'en" hadde jeg kjøpt ett sett hvertfall! Digger de lyktene der... Som jeg har prøvd å nevne tidligere i tråden så lagde Startec lykter til preface, og MHW til facelift. Faceliftlykter: Som nevnt tidligere, i samme look'en, dvs preface-look på facelift... Mhw lyktene til facelift er for mørke syns jeg, og jeg syns preface lyktene er mye kulere!
bergeee Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Dette blir da kopi av startec?Så orginale startec kommer fortsatt til å bli "ettertraktet"? Mulig det om man har lyst til å gi mere for et sett brukte enn nye som blir identiske Er jo opp til brukeren selv om de er like så er de ikke like:) orginalen er jo altid vert mere. akkuratt som felger. orginale bbs lm er jo vert mer en kopi felgene fra gs?
oddis Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Øyvind L. her på forumet la ut et bilde der han hadde montert Startec på ene siden, og MHW på andre, bak på sin E30 M3, så man kunne se forskjellen. Så debatten om at Startec og MHW ikke lagde til preface er død.
Lars89 Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Og her er innlegget Her er Startec vs MHW.Startec til venstre og MHW til høyre. De er veldig like, men Startec lykten er mere lilla i fargen enn MHW som er sort. MHW lyktene er myyyye penere. Startec lyktene for jeg har i reserve itilfelle..
janerik171187 Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Og her er innlegget Her er Startec vs MHW.Startec til venstre og MHW til høyre. http://images.bimmers.no/files/4r9mhd1345zvb5dzsia2.jpg De er veldig like, men Startec lykten er mere lilla i fargen enn MHW som er sort. MHW lyktene er myyyye penere. Startec lyktene for jeg har i reserve itilfelle.. syntes startec lyktene passet best på bilen der jeg, litt mer farge i de liksom, så kjedelige de mhw lyktene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå