Sjøbuse Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 slutta å bruke bremsene mine jeg. Hehe. Bruker bare giret nå. Gidder ikke å bruke 1000.- på å bytte når jeg snart skal bytte hele forstillinga til 740 med bremser uansett. joda.. men da ere like greit å ødelegge felg og lakken på bilen i samme slengen? å få vekk metallspon fra felgen og lakken er ett HELVETTE vet det er helvete og få av. men i det siste har jeg vasket felgen stortsett hver dag etter kjøring. så det setter seg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 slutta å bruke bremsene mine jeg. Hehe. Bruker bare giret nå. Gidder ikke å bruke 1000.- på å bytte når jeg snart skal bytte hele forstillinga til 740 med bremser uansett. joda.. men da ere like greit å ødelegge felg og lakken på bilen i samme slengen? å få vekk metallspon fra felgen og lakken er ett HELVETTE Har sett dette på felger og lakk... omlakkering er vel det beste der. 1000 kroner er da en liten pris å betale for å ha bremser...? det stopper helt greit ennå om jeg klemmer inn pedalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyvind89 Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 viss det viser seg at jeg trenger nye bremseklosser etc, noen gode tips om hvor det er best og billigst å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Tja...da kommer vel Biltema på banen, da. Fungerer helt ok til daglig bruk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Tror ikke nødvendigvis du vil ha de billigste - de støver forferdelig mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 viss det viser seg at jeg trenger nye bremseklosser etc, noen gode tips om hvor det er best og billigst å kjøpe? http://www.koed.no http://www.gsbildeler.no Kjøpte biltema èn gang. Fikk heldigvis aldri brukt de, siden det var så dårlig passform at de faktisk ikke passet. Sparer ikke småkroner på bremser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyvind89 Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Hehe, nai da tror jeg at jeg dropper biltema:) takk for tipsa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leo Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Kjøp EBC klosser og skiver, Greenstoff og turbogrove skiver grei pris og funke mye bedre enn orginalt til noe av samme pris. Men sjekk bremskalippene - de kunne ha hengt seg pga rust i glideskinnene. Rens dem og smør dem opp. Det er like enkelt som å skifte klosser - du har sikkert vært ut for salt som jeg har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Får EBC rimelig på http://www.schmiedmann.no Og rengjør/puss alle flater godt. Skal gå lett, men være minimalt med slakk. Noen klosser må man slipe av lakken for å få til å passe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå