Hopen Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Hei! Har det noe å si om jeg forsikrer bilen som 520 med full kasko som den orginalt er? er godkjent ombygd.. Skal ta takst på bilen for å få godkjent lånet..
S.Arnesen Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Du kan forsikre den som 520 ja, men da får du igjen for en 520 om du må bruke forsikringen engang...
Hopen Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 da blir det 44 000kr i året, som er uaktuelt.
janerik171187 Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 da blir det 44 000kr i året, som er uaktuelt. enten betal forsikring som for m5 for å få m5deler ved krasj. eller betal 520 forsikring og kun få 520 deler om noe skjer, jevlig surt den dagen du krasjer og motoren går til hellvete, vet ikke helt hvordan det blir om de er noen annen sin skyld evnt, men da får du nok for m5, så du får vurdere det selv, koster å være kar.
Hopen Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 hmm... 44k blir jo litt for mye når man er lærling.. får forsikre den som 520 i første omgang tror jeg da..
Marius_e30 Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Du må nok forsikre den som m5 hvis den er bygd om til det, forsikringsselskapene ser på det som svindel om du forsikrer den som en 520 og har m5 motor osv. selv om den er godkjent.
Sjøbuse Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 kan forsikkre den som 520. men må opplyse til forsikkringen at den er ombygget og hvor mye HK det er i bilen. da blir den forsikret som 520 med M5 effekt. og det er lov.
Hopen Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 kan forsikkre den som 520. men må opplyse til forsikkringen at den er ombygget og hvor mye HK det er i bilen. da blir den forsikret som 520 med M5 effekt. og det er lov. Hmm.. prøvde å høre om et å, men da kom jo prisen på samme som org m5 :s
Jimxd Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Du har ikke noe annet valg enn å forsikre den som M5 om du vil få tilbake M5 deler om det smeller. Men du ser selv. For 44.000 i året så kan du kjøpe en M5 motor de 2 første årene nesten for den prisen der
Embret Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Hvilket forsikringsselskap har du hørt med da? Betaler 5000,- med delkasko på min ombygde 520 som m5. Og hvis jeg skulle ha kasko ble det 11000,-. Det er hos gjensidige da. Alle de andre jeg hørte med var MYE dyrere.
hanskr Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 har jo mykje me alderen å gjære og da, min kom på 24k hos gjensididige å den e ombygd fra 518 - 530 men betaler 10 k no som 518 hos eit anna selskap trur de e sjukt dyrt for alle under 23-24 år å forsikre nåkke som ha motor
Embret Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Sant det og da.. Er jo 29, med full bonus og jeg da... Så hjelper jo en del det...
Melkvik Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Sant det og da.. Er jo 29, med full bonus og jeg da... Så hjelper jo en del det... Det har nok mye å si det ja:) Er vel også ett lite ungdomstillget han må betale siden han ikke er eldre enn 23 år. Men lønner seg og høre med mange forskjellige forsikringselskaper ja! Husker da jeg skulle registerer en 96 mod b vectra på meg selv som 18 åring. Hørte med IF, de ville ha 15.000,- kr for delkasko, hørte litt rundt og endte hos gjensidige som ville ha 7.800,-. Så du kan spare en del på å forhøre deg litt, samt vurdere om du skal ha forsikringen din på foreldrene dine siden de sannsynligvis har full bonus:) Sparer du no litt i hvertfall, men billig blir det vel ikke uansett
hanskr Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Sant det og da.. Er jo 29, med full bonus og jeg da... Så hjelper jo en del det... Det har nok mye å si det ja:) Er vel også ett lite ungdomstillget han må betale siden han ikke er eldre enn 23 år. Men lønner seg og høre med mange forskjellige forsikringselskaper ja! Husker da jeg skulle registerer en 96 mod b vectra på meg selv som 18 åring. Hørte med IF, de ville ha 15.000,- kr for delkasko, hørte litt rundt og endte hos gjensidige som ville ha 7.800,-. Så du kan spare en del på å forhøre deg litt, samt vurdere om du skal ha forsikringen din på foreldrene dine siden de sannsynligvis har full bonus:) Sparer du no litt i hvertfall, men billig blir det vel ikke uansett ja forsikre dn på foreldra var ikke så dumt, høyre no att du kan sette deg som medeigar på bilen i lag med foreldra dine, og dermed tjene opp bonus. samt att du har billegare forsikring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå