torlie Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Hepp Tenkte å lage en liten tråd om bilen min. Ikke hatt den mange ukene ennå, så er litt for original, men dette blir gjort noe med etterhvert. Uansett en fantastisk bil å kjøre og angrer ikke på kjøpet. Diverse utstyr som b.la DSC III Sportsfjæring multifunksjonsratt Soltak sportsseter PDC Klima Harman Kardon Xenon Shadow line Km: 81000 Noen crappy bilder tatt i farten. Felgene skal forresten selges i nær fremtid, org. 18" Bmw, ET og sånt har jeg ikke i hodet nå Kommer en salgstråd for de som er interesserte. 19" CSL er på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Nydelig bil Strøken! Blir noe annet med 19" CSL felger på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 likte fargen på skinninteriøret veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 likte fargen på skinninteriøret veldig godt Sant, ganske få E46 med slikt interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Sinnsykt rått interiør!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Meeeget lekker bil med et herlig interiør (bortsett fra regnskogen). Kanskje CSL style frontfanger hadde gjort seg i kombinasjon med de nye felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Personlig liker jeg ikke treinteriør så godt, men ellers meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Treinteriør er ikke min favoritt heller egentlig, men jeg kan fint leve med det. Mulig jeg bytter til noe annet ved en senere anledning, men det har ingen høy prioritet nå. Har fått på litt annet snacks; Eisenmann eksos Led lykter pedalsett Som dere ser er eksosen litt lav på førersiden, så må få prøvet å løfte den opp på noe vis. Var Schmiedmann som stod for monteringen så må be de sjekke det neste gang jeg er innom. Angående pedalsettet har jeg noen spørsmål. Har nesten ingen kickdown funksjon lenger på gassen. På original pedalene kom jeg til et stykke for det ble en merkbar motstand, hvor den gira ned om jeg trødde forbi dette punktet. Nå kan jeg tråkke pedalen 95% inn uten at den girer ned, jeg må faktisk trø hardt helt til bånn for at den skal slå inn. Noen synspunkter på dette? Videre planer nå er å få en ny front, bakfanger og sideskjørt. Godt mulig det blir M-tech med ei lita leppe foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alex88 Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Bilen blir noe annet med LED lyktene! Mine kommer vel om 2-3 dager i posten, kan neste ikke vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 nydelig interiør, det er vanvittig pent og luksuriøst med tre syns nå je da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 ser du snakker om kickdown, er det det på alle smg ? har en e46 m3 men trodde ikke den hadde kickdown, men har ikke prøvd heller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Gratulerer med grom bil Flott denne! Senk hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 ser du snakker om kickdown, er det det på alle smg ? har en e46 m3 men trodde ikke den hadde kickdown, men har ikke prøvd heller da Nei. SMG2 kassa di har ikke kick-down. Det er riktignok kick down funksjon i pedalen (du merker et klikk i bunnen) men den er ikke i bruk. At SMG1 kassa har det visste jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Fet bil med riktig maskinist... Selv så syns jeg eksosen trenger en liten justering bare, også trenger treverket ett lag med lakk...hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Eksosen må selvfølgelig justeres opp et par cm for å få de på høyde. Coilover og m3 speil er på vei i posten. Bakrutesenker er kjøpt inn fra M3Yngve Kompressor fra ESS ligger i kjellern Legger også ved noen bilder av hva som er planen videre. Mest sannsynlig M-tech II med carbon diffuser bak og Hamann carbon leppe foran. Sideskjørt blir nok også m-tech, selv om jeg synes de er litt kjedelige. Har ikke bestemt meg for CSL luke ennå, men frister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå