Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 103
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Utrolig pen bil! Ser ut som planene går i riktig retning også :wink:

Trelistene er pene sammen med setene, men rattet ville jeg bytta i et fra M3. Utrolig godt ratt! :D

• 5 weeks later...
Skrevet

M-Tech, Hamann leppe, bakrutesenker og M speil skal etter planen monteres i morgen. Så da satser jeg på at det blir bra :)

Bilder kommer når ting er på.

H&R justerbart senkesett ligger i kjellern som skal på etterhvert. Nye felger og dekk ligger også klart :)

Har pratet med Esstuning, og pressa blir vel montert i august. Spørsmålet er om jeg skal gå for TS1 (325hk/410nm), TS2(350hk/430nm) eller TS2+(380hk/465nm).

TS2 koster ca 16k mer enn TS1, og kostnaden ved TS2+ har jeg ikke hørt med ESS om, men tipper 12-15k dyrere enn TS2 igjen. hehe :P

siden jeg har kompressor liggende blir summen:

TS1 = ca 22k ferdig montert.

TS2 = ca 38k ferdig montert.

Valgets kval :)

Skrevet
Nydelig bil og spenstige planer :D

Er den mystikkblå som min, tro?

Liker den fargen veldig godt!

Aegean blue heter fargen, og er meget fornøyd.. flott farge :)

Leppa i carbon var litt dårlig passform, så da vurderer jeg heller Kerscher leppa. M-tech blei montert sammen med bakrutesenker. Mangler dog diffuser bak siden den Schmiedmann hadde bestilt ikke passet, så da må jeg kjøre uten til de får tak i ny :o

Satser på å montere felger i morgen om jeg får tid.

Tror også jeg går for TS1 kit, siden det er lurest kostnadsmessig. Har ikke behov for noe fartsmonter, men er kun ute etter litt ekstra skyv. Burde holde med 320hk :)

• 4 weeks later...
Skrevet
Må si det ble et enda bedre preg på den når vi fikk ordna AE og Xenon :)

sprek varn og :P

Ja, det hjalp veldig med AE og Xenon, takk igjen for hjelpen :) Godt mulig du får noen flere oppdrag seinere om det lar seg gjøre. ;P

2nvlbw5lct2mncrkaoow.jpg

b8n3cp3bwhishz0dk5x9.jpg

launosnkz16kl3znrh2d.jpg

ydaypvuxmtq8m3g40uba.jpg

2thulhkmzlx1acmhw2fs.jpg

Diffuser bak er inne til lakk nå, siden det måtte skjæres ut til potter på begge sider. Skulle egentlig ha i carbon, men den var så elendig passform så måtte gå for en original og så tilpasse.

Som dere ser trengs det senk, og H&R coilover ligger i kjellern, men tror jeg venter til neste vår med å montere. Samme med kompressoren siden jeg skal på EU-kontroll i februar kan jeg like godt vente til våren.

Sorte nyrer og leppe i carbon skal på om ikke så lenge.

Andre ting som bør gjøres? :)

Skrevet
dette var en pen bil, men kan du gjøre noe med pottene som får dem litt mer 'tight' oppi? nye potte-fester o.l?

Jeg kjører uten diffuser bak nå siden den skal lakkes, så da ordner det seg :) Om de blir for lave etter montering må jeg få justert de litt opp.

Skrevet
serru gutten som har ordna seg vett :P hehehe ^^

Hvorfor gikk du ikke for en quad eksos senter oppsett?

Du tenker på M3 bakfanger og eksosen som GS har?

Kunne gjort det, men var skeptisk til om lyden ville bli bra. Derfor gikk jeg for Eisenmann og M-tech istede. :) Om jeg ønsker mer lyd etterhvert får jeg vurdere Supersprint grenrør :twisted:

Skrevet

Noen har for mye penger heter det :)

Ja nei jeg tenkte at du kunne dratt greia helt ut og kjøpe ombyggings plata til Schmiedmann for å få ordentlig M3 eksos (også kan du jo bruke GS fangeren eller bredde hele bilen som jeg skal :D) da kunne du brukt f.eks Rogue som har en helt RÅ! lyd! :)

Skrevet
Noen har for mye penger heter det :)

Ja nei jeg tenkte at du kunne dratt greia helt ut og kjøpe ombyggings plata til Schmiedmann for å få ordentlig M3 eksos (også kan du jo bruke GS fangeren eller bredde hele bilen som jeg skal :D) da kunne du brukt f.eks Rogue som har en helt RÅ! lyd! :)

Hehe.. Ja leste litt på E46 fanatics om hvordan man skal få til ordentlig M3 eksos, men det virka som en veldig stor jobb, så da droppa vi det gitt. :P

Du får gjøre det du, så får vi se om det blir noe trøkk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...