spruddel Skrevet Desember 12, 2010 Share Skrevet Desember 12, 2010 Meget lekkert det som er blitt gjort her! Sjeldent jeg synes det blir noe pent med leppe, men her ble det faktisk meget bra Jøss, er så stor prisforskjell på TS1 og TS2 ja. Holder jo egentlig fint med TS1 også, så kanskje jeg skulle vurdert det selv etterhvert. Men du må vel bytte clutch, kam og chip også? Uansett, gratulerer med et meget bra resultat hittil, og med planene dine blir det nok bare bedre og bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Desember 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2010 Meget lekkert det som er blitt gjort her! Sjeldent jeg synes det blir noe pent med leppe, men her ble det faktisk meget bra Jøss, er så stor prisforskjell på TS1 og TS2 ja. Holder jo egentlig fint med TS1 også, så kanskje jeg skulle vurdert det selv etterhvert. Men du må vel bytte clutch, kam og chip også? Uansett, gratulerer med et meget bra resultat hittil, og med planene dine blir det nok bare bedre og bedre. Takk takk Prisforskjellen er ganske stor ja, ca 12k for kjøleren + et par ekstra lapper i montering dersom man ikke gjør det selv. Effekten øker vel også kun med rundt 30hk, så de ekstra hestene blir dyre. På den annen side har jo motoren fordel av ekstra kjøling, og vil kanskje i det lange løp nyte godt av det. På varme dager vil man heller ikke miste noe særlig effekt, selv om dette kanskje ikke er så stort problem i Norge. Clutch skal i følge ESS holde så sant den ikke er slitt fra før eller bilen har rullet veldig langt. Omprogramering er inkludert i prisen. Kammer er kun nødvendig dersom man ønsker å gå for TS2+ med 8.5psi. Har dog lest på E46fanatics at enkelte kjører på 8.5psi uten å montere kammer, mulig jeg går for den løsningen om ESS tillater det. Heftig med presse blir det hvertfall uansett om det blir Ts1 eller Ts2. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Dagens mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 pakkis as... Neeei da syns det ble bra jeg Er bare dumt om de lyser FOR mye om du skjønner? men det der så bra ut det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 pakkis as...Neeei da syns det ble bra jeg Er bare dumt om de lyser FOR mye om du skjønner? men det der så bra ut det På dette bildet har jeg ikke "dekslene" på, så litt mørkere blir det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Noen nye ting er bestilt, og Dynavin navigasjon kom på døra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Ene er min <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Forresten, blir fett med svarte blinkers.. Har de samme selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Blir meget bra med Dynavin. Kny på forumet her har montert dette i bilen sin selv. Går sikkert å spørre han om noe hvis det blir problemer viewtopic.php?f=6&t=168495&start=60 Side 5 om linken ikke er direkte til den siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 kjekt å sjå at det er fleire som velger rett spiller skal ikkje bli mange problemer med å montere dei har du navigasjon i fra før ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 kan jeg være så frekk å spørre hva ca total summen kom på med spiller og ny dash? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 spiller i fra jeff på E46fanatics koster 470 dollar pluss frakt, omlokaliserings ramma til ac koster 500 elns (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Har ikke navigasjon fra før nei, så skal vel være plug and play i Harman Kardon anlegget mitt Pris: $694.00 per stk og dette er inkludert frakt. Hvor du får 450 fra vet jeg ikke, siden alle jeg vet om selger den for 600-650. Han skriver ned verdien på pakka slik at man sparer litt moms. Totalsummen ble ca 4900kr stk inkl. moms hjem på døren. Dette er vel 2 lapper mindre enn GS tar for sin, og deres utgave er eldre. Relocation kit koster vel 600-700kr fra Schmiedmann, men kan vel skaffes billigere andre steder tipper jeg. Noen har nevnt på at det ikke er nødvendig, men kan heller returnere om den ikke trengs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Januar 8, 2011 Share Skrevet Januar 8, 2011 Har ikke navigasjon fra før nei, så skal vel være plug and play i Harman Kardon anlegget mitt Pris: $694.00 per stk og dette er inkludert frakt. Hvor du får 450 fra vet jeg ikke, siden alle jeg vet om selger den for 600-650. Han skriver ned verdien på pakka slik at man sparer litt moms. Totalsummen ble ca 4900kr stk inkl. moms hjem på døren. Dette er vel 2 lapper mindre enn GS tar for sin, og deres utgave er eldre. Relocation kit koster vel 600-700kr fra Schmiedmann, men kan vel skaffes billigere andre steder tipper jeg. Noen har nevnt på at det ikke er nødvendig, men kan heller returnere om den ikke trengs. eg som huska feil på prisen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torlie Skrevet Januar 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2011 Uansett en bra pris for en flott navigasjon som frisker opp interiøret Kjapp levering også, tok vel litt over 1 uke. Gleder meg til å få montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå