JLED Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Jeg skal bytte med ned fra en E61 til en E39. I den anledning så har jeg vurdert å beholde vinterdekk/felg som i dag står på E61. I et tidligere innlegg så fikk jeg et svar som antydet at disse ikke ville passe en E39, i andre medium får jeg motsatt svar. Er det noen som vet fasit svaret på dette mon tro ?
Tore Diesel Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 E39 har større senterhull på felgene enn E61, så dersom du har felger som passer akkurat med navet ditt, uten sentreringsringer på felgene, så vil ikke dette gå. Dersom du ikke vil dreie ut av senteret på felgene da.
Haug530D Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Stemmer det, du må dreie ut av senter på E60/61 felger for at de skal passe E39
S.Arnesen Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Dette vil jo også variere litt. Har du orginale felger så vil det ikke gå, har du ettermarkeds felger til 5 serie er det store sjangser for at de felgene er laget for å passe på e39 også. om du må bruke senterringer på felgene på din e61 så kan du bruke de på e39...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå