Øyvind L. Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Borbet A er en av de styggeste felgene som noen gang er produsert... Ser helt jævlig ut. Synd og ødelegge en E30 med en så sinnsykt stygg felg.. :-& Second that! Men så kan heller ikke ALLE e30 ha Keskin KT1 eller BBS RS felger.. Heller det enn en stk E30 med Borbet A... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Godt sagt Øyvind... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AVT Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 Nei, Eneste forsjellen på vanlig e30 og ix er at ix er litt høyere (orginalt) og har en litt bredere sporvidde, hvertfall bak. I tillegg er det litt forsjeller på demperplassering? Felger skal vel passe overens ganske godt, men dersom du senker en ix påfører du en ekstrem belastning på drivknutene. Bilen min er senket 40/40, vil dette påføre stor belastning? Jeg skjønner at det går galt når bilen er senket ulikt foran og bak med tanke på firhjulstrekken, men det burde vel gå greit når det er likt foran og bak? Med det vanligste innpresset til Borbet A, et20 og et15, vil felgene stikke utenfor skjermkanten på en ix. Jeg hadde 7x15 med et24 på min og det gikk akkurat. 9x16 med et15 vil Da høres det ut som at jeg burde finne meg noen andre felger da, blir litt for dumt om felgene stikker skikkelig langt ut av skjermkanten. Tips til felger som vil sitte som smurt på en e30 325ix? De felgene jeg har nå trenger jeg spacers til foran, noe jeg helst vil slippe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Utvalget av felger som passer ix, er forholdsvis bra. Personlig hadde jeg veldig lyst på Borbet C i 17". Når det gjelder innpresset, så passer felger beregnet på Golf 3. Så dersom du har som tommelfingerregel at 7" bred felg kan ha minimum et24, så er det bare å søke i vei. Felgvalg blir en personlig greie uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius_e30 Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Borbet A er en av de styggeste felgene som noen gang er produsert... Ser helt jævlig ut. Synd og ødelegge en E30 med en så sinnsykt stygg felg.. :-& +1000000000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Hm, jeg var ikke klar over at så mange hatet Borbet A på E30 Personlig synes jeg den passer ganske bra, så fremt det er snakk om 9x16 rundtom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 syns felgene er helt greie jeg. men min favoritt på E30 er nok brock B1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Hvis ikke dette ser bra ut.. ..så har du ingenting på dette forumet å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 er mye penere med den svarte saken på senterlokket da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå