///M Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 En venn av meg har fått tilbud på innbytte med denne, http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22008692 noen som har noe å si eller vet noe om denne? Er det en seriøs og ryddig bil, noen kjente feil med denne modellen, hva sier dere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Innbytte i hva da? Dette er jo en drømmebil. Utenom det har jeg ikke så mye å tilføye, men er jo endel E31 eiere her inne på forumet. Feks huldra66. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Innbytte i hva da? Dette er jo en drømmebil. Utenom det har jeg ikke så mye å tilføye, men er jo endel E31 eiere her inne på forumet. Feks huldra66. innbytte med e36 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Få han til å gjøre det !!! TVERT ;p 850 e drømmebil te allesammen innpå her tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Joda, bilen er rå og er en drømmebil, men jeg tenkte på akkurat det eksemplaret det er snakk om, om noen kjenner til akkurat den bilen. Det blir ihvertfall første gang det er en v12motor hos kompisen og da er det litt kjedelig hvis det skulle komme store feil gang på gang, er greit å vite om at den bilen er fulgt opp ordentlig, og hva kan man som kjøper sjekke på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Okei, ja skjønner, ble litt ivrig når jeg så den, tenkte ikke på konsekvensene om man er så uheldig ja :s Er vell noen som kjenner til denne? Er da ikke så mange 850ci igjen i norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2010 Okei, ja skjønner, ble litt ivrig når jeg så den, tenkte ikke på konsekvensene om man er så uheldig ja :s Er vell noen som kjenner til denne? Er da ikke så mange 850ci igjen i norge? hehe sant det, man blir fort ivrig kompisen min har lyst til gå for den, men tenkte å sjekke litt om bilen, kan bli store kostnader hvis man blir lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Er vel bare å spørre om servicehefte osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Kan anbefale en NAF test, det er billig "forsikring", kan også prøve å få oversikt over forrige eu kontroller osv. Vet ikke om det går, men burde jo ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Ut fra det lille jeg har hørt om V12'ern til BMW, har denne gått litt langt. Men utover det, var jo bilen meget pen. Noen nye, penere felger hadde gjort seg. Men ta kontakt med Huldra66 eller Egil_s her inne. De tror jeg har god oversikt over hva man bør se etter på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 har den servicehefte, er det jo ingen tvil. 850 er litt mer stas enn en E36 M3 som "alle" har. E31 er jo bare rått og absolutt en drømmebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håk Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 Så en strøken slik på vei fra Sætre til Drammen i dag... For et flak! Blir fort kongen med en strøken slik en, men som sagt felger er viktig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 E31 er uten tvil en fin modell, men husk at den er tung... 1955 Kg er mye selv om den har 300 HK fra en V12 motor. Med automatgear klarer den derfor 0-100 Km/t på kun 7,4 sekunder... altså er den hele 1,4 sekunder tregere enn E36 M3 3,0. For ikke å snakke om bensinforbruket som ligger i området rundt 1,6-1,8 liter pr. mil ved blandet kjøring. M70B50 motoren er også alt annet enn billig å skru på hvis problemene først dukker opp. En 17 år gammel bil er en 17 år gammel bil og hvis det i tillegg handler om en avansert V12 motor bør man ha mange kroner i reserve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 E31 er uten tvil en fin modell, men husk at den er tung... 1955 Kg er mye selv om den har 300 HK fra en V12 motor. Med automatgear klarer den derfor 0-100 Km/t på kun 7,4 sekunder... altså er den hele 1,4 sekunder tregere enn E36 M3 3,0. For ikke å snakke om bensinforbruket som ligger i området rundt 1,6-1,8 liter pr. mil ved blandet kjøring. M70B50 motoren er også alt annet enn billig å skru på hvis problemene først dukker opp. En 17 år gammel bil er en 17 år gammel bil og hvis det i tillegg handler om en avansert V12 motor bør man ha mange kroner i reserve. dæven steike, veier den nesten 2 tonn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Ja E31 er faktisk veldig tung desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå