Gå til innhold

E31 850ci

///M
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Joda, bilen er rå og er en drømmebil, men jeg tenkte på akkurat det eksemplaret det er snakk om, om noen kjenner til akkurat den bilen.

Det blir ihvertfall første gang det er en v12motor hos kompisen og da er det litt kjedelig hvis det skulle komme store feil gang på gang, er greit å vite om at den bilen er fulgt opp ordentlig, og hva kan man som kjøper sjekke på bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, ja skjønner, ble litt ivrig når jeg så den, tenkte ikke på konsekvensene om man er så uheldig ja :s Er vell noen som kjenner til denne? Er da ikke så mange 850ci igjen i norge?

hehe

sant det, man blir fort ivrig

kompisen min har lyst til gå for den, men tenkte å sjekke litt om bilen, kan bli store kostnader hvis man blir lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra det lille jeg har hørt om V12'ern til BMW, har denne gått litt langt. Men utover det, var jo bilen meget pen. Noen nye, penere felger hadde gjort seg. Men ta kontakt med Huldra66 eller Egil_s her inne. De tror jeg har god oversikt over hva man bør se etter på disse bilene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E31 er uten tvil en fin modell, men husk at den er tung... 1955 Kg er mye selv om den har 300 HK fra en V12 motor. Med automatgear klarer den derfor 0-100 Km/t på kun 7,4 sekunder... altså er den hele 1,4 sekunder tregere enn E36 M3 3,0. For ikke å snakke om bensinforbruket som ligger i området rundt 1,6-1,8 liter pr. mil ved blandet kjøring. M70B50 motoren er også alt annet enn billig å skru på hvis problemene først dukker opp. En 17 år gammel bil er en 17 år gammel bil og hvis det i tillegg handler om en avansert V12 motor bør man ha mange kroner i reserve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E31 er uten tvil en fin modell, men husk at den er tung... 1955 Kg er mye selv om den har 300 HK fra en V12 motor. Med automatgear klarer den derfor 0-100 Km/t på kun 7,4 sekunder... altså er den hele 1,4 sekunder tregere enn E36 M3 3,0. For ikke å snakke om bensinforbruket som ligger i området rundt 1,6-1,8 liter pr. mil ved blandet kjøring. M70B50 motoren er også alt annet enn billig å skru på hvis problemene først dukker opp. En 17 år gammel bil er en 17 år gammel bil og hvis det i tillegg handler om en avansert V12 motor bør man ha mange kroner i reserve.

dæven steike, veier den nesten 2 tonn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...