Daniel84 Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Hei ! mange her ifra som skal på sommertreffet i mo i rana 11-13 juni ? skal dit selv,men ser ikke ut som bilen min blir færdig oppretta til da Men tror nokk den blir en KNALL helg uansjett ! www.sommertreff.no
Kennethe34 Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 haha, så da er det hele 2stk fra bimmers som skal altså
Flextron Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Bilen min blir ikke færdig.. Suse nedover i firmabil gidder jeg ikke..
///MoePower Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Kommer sammen med noen kompiser jeg.. Men blir nok desverre i en sjabby gammel Mazda. 745'n er ikke kjørbar for øyeblikket
Daniel84 Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Skrevet Juni 10, 2010 Da settes strax kursen til Acr, Drar vogn med en 535ia. Sikker på å få brukt nokk benisn da
Larswilliam Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 er en gjeng som kjører fra trondheim om ca en time. e30n har fått røde felger for anledningen
M3 Yngve Skrevet Juni 12, 2010 Skrevet Juni 12, 2010 Jeg savner bilder der fra?? Noen som kan legge ut noen, da man dessverre ikke er der oppe i år. Men skal komme sterkere tilbake neste år.
S.Hafsmo Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Jeg var der oppe med E34'en, men fikk aldri knota meg til å ta noen bilder. dere får legge opp dere som har. Edit: fant to bilder fra "campen". den plassen er ikke laget for biler med lavere profil enn en Dodge Ram.. måtte få en til å gå foran bilen og kaste vekk storstein for å berge felgene. 2x540i: Campen, tidlig på fredag. litt lite folk, men det var mye mer folk på familiecampen i år. og der ender nok jeg og opp neste sesong. her er noen bilder fra banekjøringa (ikke spesielt bra bilder) http://www.ranablad.no/bildeserier/article5157168.ece
Mexos Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Jeg lå på familiecampen i år. Mye bedre egentlig da man kunne gå ned på festcampen om man ville, samtidig som at en kunne sove på familiecampen når man ønsket stillhet. Ble ikke tatt så mye bilder fra meg i år, men alan var med oppover med kamera så mulig han legger ut noe Jeg fikk prøvd å kjøre på ACR for første gang i år og det var knallgøy Kjørte en Hvit skyline
S.Hafsmo Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 ja neste sesong blir det nok campingvogn og familiecamp. partycampen er jo håpløs. var du der med Cab'en Mexos?
Mexos Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 ja neste sesong blir det nok campingvogn og familiecamp. partycampen er jo håpløs. var du der med Cab'en Mexos? Nei jeg satt på med en kompis som kjørte Skyline Edit: Haha, vi ble intervjuet av Ranabladet Jeg som sitter bak til venstre i stolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå