Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg savner bilder der fra?? Noen som kan legge ut noen, da man dessverre ikke er der oppe i år.

Men skal komme sterkere tilbake neste år. :D

Skrevet

Jeg var der oppe med E34'en, men fikk aldri knota meg til å ta noen bilder. dere får legge opp dere som har. ;)

Edit: fant to bilder fra "campen". den plassen er ikke laget for biler med lavere profil enn en Dodge Ram.. måtte få en til å gå foran bilen og kaste vekk storstein for å berge felgene.

2x540i:

vyotnalephc61zgn2ya2.jpg

Campen, tidlig på fredag. litt lite folk, men det var mye mer folk på familiecampen i år. og der ender nok jeg og opp neste sesong.

epdyz3x9jdxrrgaa23hl.jpg

her er noen bilder fra banekjøringa (ikke spesielt bra bilder)

http://www.ranablad.no/bildeserier/article5157168.ece

Skrevet

Jeg lå på familiecampen i år. Mye bedre egentlig da man kunne gå ned på festcampen om man ville, samtidig som at en kunne sove på familiecampen når man ønsket stillhet. Ble ikke tatt så mye bilder fra meg i år, men alan var med oppover med kamera så mulig han legger ut noe :) Jeg fikk prøvd å kjøre på ACR for første gang i år og det var knallgøy :) Kjørte en Hvit skyline :)

Skrevet
ja neste sesong blir det nok campingvogn og familiecamp. partycampen er jo håpløs.

var du der med Cab'en Mexos?

Nei jeg satt på med en kompis som kjørte Skyline :)

Edit: Haha, vi ble intervjuet av Ranabladet :P Jeg som sitter bak til venstre i stolen :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...