Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

kom til oslo, finn deg ett sted og bo, jeg skaffer plass! så kan du jobbe på x5 nye x1 og gamle typen x2, e39, e46 eller e60, alle de trenger innvendig og utvendig shine! :)

Skrevet

e60 + e46 + e36 er min, e39 søstern sin, x5 mamma sin, resten er onkelene mine sine.

hvis du kan bekrefte du kan komme i august, så skal jeg ordne bra plass til deg, og flere biler om du takler alt på en uke da :)

kanskje det dukker opp e60 m5 istedenfor e60, e46 og e36 :) :) :) kanskje..............

Skrevet

Synes det er flott at du vil prøve noe "nytt" for markedet.. det som er synd, er at jeg tror det er for få av dem som ser verdien av en slik tjeneste du leverer, og dermed ikke er villige til å betale det som trengs for å leve av det. De fleste bileiere, er fornøyd bare den får seg en kjapp vask i ny og ne.. Jeg synes det er noe du bør fortsette med, og det at du prøver å finne en spesiell bil du kan gjøre en god jobb på, og dermed få gode refereanser til evt neste kunde, er nok en smart vei å gå. referanser gir tillit, som igjen gir kunder;) Lykke til:D

Skrevet

Du er velkommen til Bodø når du enn måtte ønske, en slik polering hadde gjort susen.. Garasje, boplass og resten er vel intet problem i gjestfrie nord-norge.. hehe

Synes det er utrolig rart at ingen har grepet sjansen..

Skrevet

Det er en meget dyktig kar som holder på med det samme her i Bodø. Kan formidle kontakt dersom du er interessert.

Skrevet
e60 + e46 + e36 er min, e39 søstern sin, x5 mamma sin, resten er onkelene mine sine.

hvis du kan bekrefte du kan komme i august, så skal jeg ordne bra plass til deg, og flere biler om du takler alt på en uke da :)

kanskje det dukker opp e60 m5 istedenfor e60, e46 og e36 :) :) :) kanskje..............

PM sendt :)

Skrevet
Synes det er flott at du vil prøve noe "nytt" for markedet.. det som er synd, er at jeg tror det er for få av dem som ser verdien av en slik tjeneste du leverer, og dermed ikke er villige til å betale det som trengs for å leve av det. De fleste bileiere, er fornøyd bare den får seg en kjapp vask i ny og ne.. Jeg synes det er noe du bør fortsette med, og det at du prøver å finne en spesiell bil du kan gjøre en god jobb på, og dermed få gode refereanser til evt neste kunde, er nok en smart vei å gå. referanser gir tillit, som igjen gir kunder;) Lykke til:D

Ingen tvil om at det å gjøre gode jobber og å få fornøyde kunder er den beste måten å promotere seg selv på.

Er nok mange som er veldig godt fornøyd med veldig lite, og det å få bilen sin vasket og "polert" i en maskinvask på bensinstasjonen holder i lange baner for de aller fleste. Derfor gjelder det bare å vise at man kan gi noe ekstra og at det faktisk er verdt pengene

• 4 months later...
Skrevet
Lyst å klargjøre og forsegle min Honda når jeg får den? En hvit 2011 modell Cr-z

Selvfølgelig :) Bare å ta kontakt når du har fått den

Nye biler skal vel ikke behandles? Eller?

Nye biler blir "klargjort" fra forhandler som regel, noe som resulterer i at bilen ikke akkurat ser 100% ut som regel. Mange som ikke er så interesserte i jobbene sine, og bare ordner noe fort og galt. Har sett mange eksempler på biler som ikke ser ut etter at de har blitt klargjort fra forhandleren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...