Olav Otterlei Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Hei! Legger ut noen bilder av bilen min som jeg endelig til slutt ble ferdig med Komme med oppdateringer om diverse, bilen blir vel vedlikeholdt etterhvert og kjekt at noen kommer med innspill Far og sønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 er den blå også din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 er den blå også din? En kamerat av meg sin det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 minnet om den gammle min se din så også fin ut. bare 2 ting jeg ikke liker med den. og det er bakdører og facelift. forresten. er frontleppa satt litt langt frem? syns den passer dårlig med fangeren ved hjulbuen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Røde biler med godt ivaretatt lakk er noe av det flotteste som finnes. Den skulle kanskje vært senket littegrann til, men det vil vel gå ut over kjørbarheten? Jeg la også merke til at leppa hadde dårlig passform. Er det en original Riegerleppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Jeg sier av med leppe og skjørt, så senke 10cm foran og 5cm bak.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Fy faen, den der var nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Røde biler med godt ivaretatt lakk er noe av det flotteste som finnes. Den skulle kanskje vært senket littegrann til, men det vil vel gå ut over kjørbarheten? Jeg la også merke til at leppa hadde dårlig passform. Er det en original Riegerleppe? Noe mer senking går nok ikke dessverre Blir 17'' hjul heller så hjulbuene blir nok fylt ut Ja leppa er bare hengt på den, Skal monteres skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Jeg sier av med leppe og skjørt, så senke 10cm foran og 5cm bak.. Hehe, hva skal jeg bruke den til da mener du? Sette den i hagen og kaste nøkklene Står 60/40 på nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Otterlei Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 Det skal sies at fjører og dempere er nytt, pluss alt det andre under der, så den vil vel sige etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Andre Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Den blå der blei kjøpt fra Drammen ikkesant ? Den er vel godkjent med bur ol. vis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Jeg sier av med leppe og skjørt, så senke 10cm foran og 5cm bak.. . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banan Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Var det denne jeg så sto på biltilsynet i Kristiansund sist fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Jeg sier av med leppe og skjørt, så senke 10cm foran og 5cm bak.. . x2! Juksesenk er ikke kult! Om Brock felgene er 16" så hadde jeg ikke byttet dem ut i 17" MYE grommere med 16" og heftig senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Meget pen bil. Rød E30 blir aldri feil Hvilke sideskjørt er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå