bmwkizn Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Den Grand Coupe,n er skamrå da tar gjerne en slik jeg
Gman Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Porsche Cayenne Turbo S...Frekk bil,samme er X5M'n..Meeeen..Jeg kjørte ræva av Porschen fra Lierbyen og opp til Tranby i Evo'n Men før noen sier noe mer...Sjåføren har mye å si.Han ga opp etter de tre første svingene..
Gman Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Den Grand Coupe,n er skamrå da tar gjerne en slik jeg +2!
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Kan si meg enig at X6 ikke ser noe bra ut på bilder, men den svarte X6 xDrive 30d som går i Tromsø er bare så dødsrå når du ser den live. At Grand Coupe er skamrå --> +3
Fredrik 90 Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Men resten av Audiene er sjelløse. Helt kjønnsnøytrale biler for idioter som liker at alle bilene ser helt like ut. Samtlige Audier før 2005 var stygge i mine øyne...Purismen er død. Så jeg er med andre ord idiot jeg da, siden jeg tenker annerledes en deg?
noekult Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Nei, syns bare at det er for sterile biler uten personlighet.
babjorn Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Kan si meg enig at X6 ikke ser noe bra ut på bilder, men den svarte X6 xDrive 30d som går i Tromsø er bare så dødsrå når du ser den live.At Grand Coupe er skamrå --> +3 Ja blir litt anderledes å se biler live en å bare serfe på nett etter min mening
Fredrik 90 Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Nei, syns bare at det er for sterile biler uten personlighet. Jeg tror det er mye snakk om smak og behag ute å går her! Jeg personlig liker de rette og rene linjene Audi kjører med, noe som gjør de litt mer tidløse enn BMW. Grunnen til at jeg valgte Audi denne gangen er at jeg fikk mer bil for pengene, ellers så var det E60 som var i tankene mine ved bilbytte. Men neste gang det blir bilbytte igjen så er det helt klart F10 som står på ønske lista, pga ett kanskje ikke så tidløst design men utrolig rått og elegant! Når det er sagt så finner man ikke penere og mer elegante biler fra 90 tallet enn E34 og 100 (C4). Audi 80 var ikke noe pen men det var E36, men E46 var ikke like pen som A4 (B5) igjen så det er absolutt snakk om smak og behag Hva gjelder X6 så synes jeg det er en griserå og tøff bil som gjør seg meget unik. Ikke praktisk en plass men har råe kjøreegenskaper og et omdiskutert design.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå