Gå til innhold

Kny's e46 sedan Solgt

Kny
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for det :) Jeg skal ikke ha nye sommerfelger i år hvertfall, kommer kanskje neste år. Men synes de jeg har kler bilen godt og de er UTROLIG enkle å rengjøre, kan vaske hele felgen innvendig og utvendig uten å ta det av :) Ellers er jeg ute etter 17" eller 18" vinterhjul nå, ettersom jeg ikke har, så får se hva det blir for noe. Enten legge noen kroner i noen som ser bra ut, eller kjøpe noen billige med bra dekk og bruke mer penger på planene jeg har for bilen ;) Sikler på style 5, men det koster dessverre litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jada, de kler bilen godt. Jeg sier absolutt ikke at de ikke er fine, for fine er de :)

Veldig flott hele bilen. Svart, blank og laaav bil..det kan nesten ikke bli bedre ;) Aut. og diesel er jo heller ikke feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker :) Flott den touringen din også! ScrachX 2.0 gjorde jobben sin ja, ble fornøyd med resultat og gleder meg til å prøve igjen når jeg har tid :) Ser du bor i florø, over halve slekta mi bor der, hehe.

Takk for det :)

Må kjøpe meg noe sånt, har lignende riper på samme sted.

Okei :) Har bodd her i 3år. Er opprinnelig fra nordnorge. Skulle gjerne vært kortere vei hjem, men alt i alt et greit sted :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...