Kny Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 Takk for det Jeg skal ikke ha nye sommerfelger i år hvertfall, kommer kanskje neste år. Men synes de jeg har kler bilen godt og de er UTROLIG enkle å rengjøre, kan vaske hele felgen innvendig og utvendig uten å ta det av Ellers er jeg ute etter 17" eller 18" vinterhjul nå, ettersom jeg ikke har, så får se hva det blir for noe. Enten legge noen kroner i noen som ser bra ut, eller kjøpe noen billige med bra dekk og bruke mer penger på planene jeg har for bilen Sikler på style 5, men det koster dessverre litt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 selger du felgene skal jeg ha de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Jada, de kler bilen godt. Jeg sier absolutt ikke at de ikke er fine, for fine er de Veldig flott hele bilen. Svart, blank og laaav bil..det kan nesten ikke bli bedre Aut. og diesel er jo heller ikke feil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 selger du felgene skal jeg ha de Hehe, blir nok ikke det første jeg skal gjøre Kanskje hvis jeg kommer over noen gunmetal BBS LM 19" neste år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 det er jo kunst detta! du får sikkert penge støtte av staten for å drive med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Haha, hadde jeg fått det hadde den nok hatt noen fler mods allerede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Nydelig E46. Felgene sitter som hånd i hanske! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 3, 2010 Share Skrevet September 3, 2010 e46 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 e46 <3 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Gratulerer må se å få meg no vinterhjul selv jeg men få ut no bilder ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 Kjøpte inn ny wax i dag også, Meguiars NXT gen 2.0 også kjøpte jeg med plastic trim renewer og interior detailer fra Meguiars Har snart alle produktene de selger jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet September 7, 2010 Share Skrevet September 7, 2010 Takker Flott den touringen din også! ScrachX 2.0 gjorde jobben sin ja, ble fornøyd med resultat og gleder meg til å prøve igjen når jeg har tid Ser du bor i florø, over halve slekta mi bor der, hehe. Takk for det Må kjøpe meg noe sånt, har lignende riper på samme sted. Okei Har bodd her i 3år. Er opprinnelig fra nordnorge. Skulle gjerne vært kortere vei hjem, men alt i alt et greit sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå