Gå til innhold

BMW 525i sedan, 1991mod for salg!SOLGT.

scoot
 Share

Anbefalte innlegg

Legger opp et innlegg på bimmers før den går på finn, i slutten av måneden går den ut på finn for "offentligheten"

Velholdt 1991 med 290 000km på tellern, går som ei klokke! Noe småtteri, meget lite rust, ta kontakt for informasjon!

Manuell, feite hjul, pen lakk. You name it.

Negativt; clutchlageret tok en typisk bmw og lager en "klakkelyd" på tomgang. Ikke farlig å kjøre med, andbefalles ikke å bytte før neste clutchbytte - noe som er en stund til. Motor/girkassefester bør sees over, har jeg fått høre ( enkelt og billig ). Samt frontfanger har blitt flekklakkert helt nederst under tåkelys!

Positivt; shortshift, Hella Scwarzh DE frontlykter, nye sommerhjul ( breie og dyre dekk! ), nye foringer i bakaksel, bytta alt i forstilling, bytta alle styrestag i fjor høst, godkjent senket(!!!), m-tech ratt, jevnlig oljeskift, nye stabstag ++++++ ny eksos!

Kosta på masse penger!

Prisen er HBO 35 000kr

Ta kontakt om du lurer på noe, kun seriøse hendvendelser!

DSC_0140.jpg

DSC_0141.jpg

DSC_0139.jpg

DSC_0134.jpg

DSC_0131.jpg

DSC_0129.jpg

DSC_0132.jpg

DSC_0133.jpg

DSC_0136.jpg

Fler bilder lengre ned :)

Magnus Langvik

Halden

45066867

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er værre enn å banne i kirka! Haha :)

Mellomlegg oppover er uaktuelt nu, trenger billigbil pga studie.

Veldig interressang prisforskjell på e36 og e34, en e34 med tilsvarende motor og utstyr som en e36 går for halve prisen. Verden er rar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der er værre enn å banne i kirka! Haha :)

Mellomlegg oppover er uaktuelt nu, trenger billigbil pga studie.

Veldig interressang prisforskjell på e36 og e34, en e34 med tilsvarende motor og utstyr som en e36 går for halve prisen. Verden er rar :)

Hehe.

Dersom man ikke er fast bestemt på at det må stå BMW på panseret, så er det en vanvittig god bil :)

Sant nok det med prisforskjellen. Men det er vel noe med det at de fleste e34er har gått nærmere 300 000.

Har du en e34 med lav kms i god stand, så får du igjen greit for den og. Men ja, ser hva du mener :)

Jeg er hvertfall på jakt etter en slik bil som det her som bruksbil, men må kvitte meg med de andre først :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Peiser ut enda noen bilder jeg =) Får vel aldri nok?

Som dere ser er det noe kosmetisk, men til alder å være er det uhyyyre lite rust! Noen blemmer på dørene ( som alltid, men de er ikke rusta i filler som mange andre )!

DSC_0003-1.jpg

DSC_0004.jpg

DSC_0005-1.jpg

DSC_0006.jpg

DSC_0007.jpg

DSC_0008.jpg

DSC_0009.jpg

DSC_0010.jpg

DSC_0011.jpg

NB uke 26 går bilen på finn, og jeg tror ikke den blir liggende ute lenge! Er god interresse for disse bilene nå =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...