M|Fjeld Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Haha tok sin tid før noen kommenterte det, greit da din er finere enn fjellet sin Min er tøffere baaaaaarnslige folk as..haha Nei uff....MFjeld, skru på E65 i helgen? I pay cash! Det kan vi få fiksa! Ring/sms meg på 93442494 så ordner vi noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34174990 bil for deg wicky! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Må bli kvitt merca mi først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Få opp bilder av nye bilen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Hakke blitt noe av det enda as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Endelig ett brukbart bud på sjuern...Ser ut til at den forsvinner til uka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Kondolerer . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 men det er jo dette du har vært ute etter da, må jo være en liten lettelse at den dyreste bilen ryker først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Kondolerer . . . . takk... My life wont be the same again... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 men det er jo dette du har vært ute etter da, må jo være en liten lettelse at den dyreste bilen ryker først? Joda...er vel greit nok...Men... er jo ikke at jeg VILLE selge henne Satse på at jaggen også forsvinner så jeg kan få meg e38 ratlook... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 hehe, høres ut som en god plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Joda...er vel greit nok...Men... er jo ikke at jeg VILLE selge henne Satse på at jaggen også forsvinner så jeg kan få meg e38 ratlook... Inspirert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Nope..vil bare ha en billigbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 8, 2012 Share Skrevet Juni 8, 2012 Angående hærverk på bil så var det noen på 80-tallet som pælma egg på den nye bilen til fattern, så lakken ble ødelagt... ! Hyggelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå