Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men det er jo dette du har vært ute etter da, må jo være en liten lettelse at den dyreste bilen ryker først?

Joda...er vel greit nok...Men... er jo ikke at jeg VILLE selge henne :roll:

Satse på at jaggen også forsvinner så jeg kan få meg e38 ratlook...

Dette er noe for deg Wicky :)

l3p3ympwahg78assxmsr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min filosofi er; "Kjøp ting og få andre til å skru uten å betale for det" Og jeg skal jo betale så lite som mulig...så blir kapp i fjærer og stjålne felger og da er det vanskelig å få en slik bil..haha

Nei hva det blir er usikkert...kanskje jeg kjøper meg S-klasse...hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min filosofi er; "Kjøp ting og få andre til å skru uten å betale for det" Og jeg skal jo betale så lite som mulig...så blir kapp i fjærer og stjålne felger og da er det vanskelig å få en slik bil..haha

Nei hva det blir er usikkert...kanskje jeg kjøper meg S-klasse...hmm...

Nei! Kjøp E38!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fungerte overraskende bra i oslo iallefall...bra varmepparat er det også og veldig lett å legge sidelengs... Satte med heller ikke fast...men ja lang verdion er ett must..XJ er skremmende trang inni... MEN!! Idag punga bakhjulet..så ble jo rabalder..måtte kjøpe nytt dekk bak og greier..takk gud for finn.no... Men ble positivt overrasket over verktøyet i bilen..Skralle for å jekke opp jekken pluss 2stk klosser for å legge bak motsatt hjul..fancy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når knirkeforinga knirker så er det smart å bytte denne før knirkinge slutter...for når knirkeforinga slutter å knirke så blir knirkelyden gjort om til klakking og skraping og skrangling og dunking...

yes....the seven is now useless and undriveable... :lol:

dagen før den hentes er jo passelig tidspunkt..Så nå må jeg (få noen!) til å bytte den så den er kjørbar... Hele bakhjulet vingler og bilen rister og skrangler...flere i trafikken som har sagt ifra om at bakhjulet er skeivt..artig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når knirkeforinga knirker så er det smart å bytte denne før knirkinge slutter...for når knirkeforinga slutter å knirke så blir knirkelyden gjort om til klakking og skraping og skrangling og dunking...

yes....the seven is now useless and undriveable... :lol:

dagen før den hentes er jo passelig tidspunkt..Så nå må jeg (få noen!) til å bytte den så den er kjørbar... Hele bakhjulet vingler og bilen rister og skrangler...flere i trafikken som har sagt ifra om at bakhjulet er skeivt..artig...

Har e36en min også samme problem? Forstillinga på passasjer siden foran på bilen min er på trinn "klakking" :P merker og i rattet at hjulet slingrer ved små dumper, hjelper å bytte foringer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens latter:

Hei!

FINN.no har sendt deg en melding på vegne av Nils@pils.no

Hadde du ikke hatt på de jævla schtøgge pakkisfelgene så skulle jeg faktisk ha tatt den. Skulle ikke vært lov å ødelegge bilen med noe sånt.

Henvendelsen gjelder annonsen med FINN-kode 31402931

Hilsen FINN.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...