Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei din fjellmann! Kom og sot biltema soting på volvoen min! Må få sota ruter før jeg skal på ferie...

Kjøp ordentlig sotfilm så fikser jeg biffen ;) Det biltema skvipet er umulig å få bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er livet trist... Rart at en bil...metall og plast og gummi og litt olje kan bety så mye.. Ble rett og slett kvalm igår :( Min nydelig Benzeline ble solgt.. besudlet av en annen fyr...en annen skal kose med henne nå og ikke jeg :( Men positive er vel at den kommer til ett godt hjem.. Han skal pusse og sveise og lakke henne opp :) Fikk også skrevet i kontrakten at om han noensinne skulle selge den igjen, så SKAL jeg kjøpe den...uansett pris! Kjørte bak den ett stykke da vi skulle i samme retning..Hadde helt glemt hvor nydelig hun var...

255365_10151890958600045_1072080652_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

triste saker! :( rart hvordan en bil (for det er jo bare en bil i bunn og grunn) kan bety så mye! men om noen hadde frest av gårde med bmw'n min, uansett hvor mye jeg hadde fått, så hadde jeg felt en tåre eller to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei din fjellmann! Kom og sot biltema soting på volvoen min! Må få sota ruter før jeg skal på ferie...

Kjøp ordentlig sotfilm så fikser jeg biffen ;) Det biltema skvipet er umulig å få bra :P

Den ferdi skjærte på ebye er den ok ??

Og hva tar du for jobben ??

Rett i lomma :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da var kvelden..helgen og resten av måneden min ødelagt... Mitt livs nest største kjærlighet ble avlevert til en ny eier.. Om jeg var lei meg når jeg solgte coupeen så er jeg ti ganger mer deprimert ikveld.. Hadde den siste turen idag..vasket henne godt..koste litt og beklaget meg over at jeg ikke hadde økonomi til å opprettholde ett forhold med henne.. Siste turen hennes ble en minneverdig tur.. god v-power bensin.. korrekt lufttrykk i dekka..godmusikk på stereoen..og behagelig tempo til tønsberg.. hun hadde veldig lyst til å strekke på beina på langstrekkene..og hun koste deg gang på gang..brummet pent og skremte alle andre vekk fra veien ved å bare se slemt på dem.. Hun kunne ikke vite at jeg ville gi henne bort til spottpris... hadde hun visst det hadde hun aldri startet idag..

nei uff...var HARDT å gi fra meg nøklene og snu meg og kjøre vekk... Hadde ikke hjerte til å si adjø til henne så jeg sa bare "på gjensyn"... En vakker dag vil hun passere meg..ignorere meg...men jeg vil aldri glemme.. Sjuern som gjorde wicky viden kjent i Oslo har avsluttet sin oppgave... (tror alle i oslo vet hvem som eier den grønne sjuern)...

Anyway...livet suger... Får vel takke alle som har fulgt denne tråden på godt og vondt...kommet med tips og råd... Ett kapittel i livet mitt er over.. Og jeg må seriøst innrømme at jeg faktisk er deprimert... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...