maartn Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 hahaha, er du seriøs nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Tsk, tsk... viewtopic.php?f=9&t=12251&p=1640989#p1640989 (se øverst på siden).. Problemet med BMW er at bilene har sånn sharkfin på taket, og det tiltrekker seg måkene... De liker fisk, serru... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 hvordan parkere på ett parkeringshus: Og den største plassen på jobb... Og en daglig dags hendelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Liten mobil-fotoshoot... nesten sort... Nice ass.. In the ghetto.. Going green... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Blitt stoppa av snuten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 du er så pimp Wicky, hahahaha:) ja, hvorfor ble du stoppa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 kjørte med ae og tåkelys på kvelden....også kjørte politiet av motorvegen...venta til jeg passerte og kjørte ut igjen...fulgte etter meg lenge...så ble jeg stoppa..og de klagde på lysbruken...men da var jeg så cool at jeg skrudde om til "auto" lys og da skrudde bilen over til vanlig xenon tåkelys...og jeg skyldte da på bilen at den valgte lysmodus selv...også skrudde jeg på el-gardinene bak og på siden...så skvatt poltidama...og jeg sa "ja ser du..er sterkt lys fra bilen deres, og da skrur bilen opp gardinene for å hindre i at jeg blir blenda" haha....de gikk med på det....og jeg fikk kjøre videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Hahahaha, du er så pakkis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Digger parkeringen din! Egen parkering eller første mann hver dag? kjørte med ae og tåkelys på kvelden....også kjørte politiet av motorvegen...venta til jeg passerte og kjørte ut igjen...fulgte etter meg lenge...så ble jeg stoppa..og de klagde på lysbruken...men da var jeg så cool at jeg skrudde om til "auto" lys og da skrudde bilen over til vanlig xenon tåkelys...og jeg skyldte da på bilen at den valgte lysmodus selv...også skrudde jeg på el-gardinene bak og på siden...så skvatt poltidama...og jeg sa "ja ser du..er sterkt lys fra bilen deres, og da skrur bilen opp gardinene for å hindre i at jeg blir blenda" haha....de gikk med på det....og jeg fikk kjøre videre Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Pakkis?pass på nå... nei er "min" parkering...jeg er uansett først på jobben, og alle vet at den plassen er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Pakkis?pass på nå... nei er "min" parkering...jeg er uansett først på jobben, og alle vet at den plassen er min Respekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 hmm...i know...hhhahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Det var KONGEparkeringsplass Den skal du ha for!! Men fysj, pakiss er et fy-ord. Ingen pakistanere liker det ordet... Og det med god grunn... (Av en eller annen grunn pleier alle Wicky-tråder å omhandle slike emner, hmmm LOL) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 hehe...elsker plassen min hmm.....and dont use the word "lol".....its not schpaa... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 skrudde om til "auto" lys Hvordan funker auto hos deg på dagtid ? Hos meg er nærlyset alltid på , men jeg ånsker å ha bare ae på dagtid ( automatisk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå