wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 hahahaahha me like that Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runet Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 BMWer ser ut til å like seg på verksted Wicky.... Tror vi hopper over på skikkelig Benz igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 ja er glad i merce....maybe me got a new one Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Flaggskip? Ser ingen ting jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Du har vel annonse bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Første gangen jeg har opplevd at man ikke kan legge ut bilder av en bil pga man må slipe nye nøkler trenger ikke å se bilder av nøklene skjønner du Wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Gleder meg til å se hva det er.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Hva slags rente opperere elcon med? Er det snakk om billån, eller forbrukslån dette?(Bil eldre enn 13år). Litt av en sum du sparer... KOM MED BILDE! VI DRITER I NØKKLENE!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Nøklene må ikke slipes...de må kodes Jada..har annonse bilder...hmm...men kanskje jeg skal holde spenningen ett hakk lenger Bilen har lys i lister i bakdørene...artige saker:p Vet ikke hvilken rente elcon har, men jeg sparte drøye 1200kr pr mnd i rentekostnader hos elcon kontra DnBNor finans....er en helt syk sum ja...Ja er snakk om rent bil lån med fullfinans og pant i bilen... Hmm....jeg har jo bilde da...hmm...men ingen kabel til å overføre til pc... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 er bildene på mobil kan du sende de til mail adressa di så kommer de der. bare å skrive mail adressen istede for tlf nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 ja men jeg har for komplisert tlf...me dont forstå...hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 greit greit....her er bilde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Sweeet Gratulerer så mye. Håpet på at det ble BMW igjen, selv om jeg hadde mine tvil om at det kom til å bli Merce. Er dette 745i da eller? siden det er V8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 nei er nok bare en 735...og den mangler massasje...nedtur..men igjen..en mindre ting som kan gå galt:p takk jo...holdt på å bli en merce...s-klasse fra 2001 og oppover...men iforhold til e65 så var s-en gørr kjedelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 They see you rollin'... They hatin'... Skiller deg fra 3-serie mengden hvertfall..! Store gratulasjoner med vanvittig grom vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå