hylle Skrevet September 19, 2010 Share Skrevet September 19, 2010 Damn, blei bra det her!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heib Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Läckert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 20, 2010 Share Skrevet September 20, 2010 Hehe...looking good! Tror jeg hadde latt være å nevne at de var kappet! Ikke så vanlig på slike biler heller kanskje...! Har ikke så mye imot slikt selv, har kjørt en stund med 1ring kappet selv. Kjøreegenskapene ble bedre og den gikk rett igjennom eu kontroll... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 20, 2010 Forfatter Share Skrevet September 20, 2010 hehe...er nok ikke kappet...stod bare skrått i en oppoverbakke så ble lavt på to hjul og høy på to hjul som morty999 skrev lenger opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 da har jeg tilbakelagt 1400km tur retur københavn med 22tommere...gikk overraskende bra...Ingen feilmeldinger på bilen heller...og forbruket lå på 0,97 med 4voksne i bilen og masse bagasje...artig Og den vekket MYE oppmerksomhet i dk..litt harry men i like it Kjørte rundt i danmark med "wicky" skilt foran...jada showoff og harry..men thats me Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Hva mener du, "wicky skilt foran"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Hva mener du, "wicky skilt foran"? Istedenfor et skiltnummer så har han laget et skilt det står wicky på. Hvis jeg har forstått det rett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 da har jeg tilbakelagt 1400km tur retur københavn med 22tommere...gikk overraskende bra...Ingen feilmeldinger på bilen heller...og forbruket lå på 0,97 med 4voksne i bilen og masse bagasje...artig Og den vekket MYE oppmerksomhet i dk..litt harry men i like it Kjørte rundt i danmark med "wicky" skilt foran...jada showoff og harry..men thats me Ser det for meg. "Walla fetter komme inn i Wicky's BMW" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 hehehe...hadde vanlig norske skilt bak, men det stod wicky på skiltet foran...fikk faktisk bot også...og på skiltnr på boten stod det "wicky" haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Haha, var det i Danmark? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 ja as...bytta over når jeg passerte ut mot sverige...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 haha, hva fikk du i bot for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Hahaha... Du er sær ass... Den bota er verdt å ramme inn da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 sær?hvaaa mener du? Fikk bot for feilparkering...510dkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet Oktober 4, 2010 Share Skrevet Oktober 4, 2010 Haha, hvis regnr var på boten var "wicky" så hadde jeg bare driti i å betalt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå