Kny Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Kjipt med sånne riper og bulker ja, fikk et par sånne selv på gamlebilen. Jeg spotta forøvrig bilen din på jobben min her om dagen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2010 ja fattern har hatt den denne uken da vi har solgt de andre bilene..hmm...Lurer på å trekke om bilen i hvit folie...sparer iallefall lakken for flere skader... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 hehe...ja var det da...er bare sykt irriterende når jeg er VEEEEELDIG påpasselig på hvor jeg parkerer bilen og sånt...lengst vekk fra andre biler, gjerne dobbel plass, og vasker den sykt nøye og sånt.. menmen...er bare rart at denne får fler skader enn de andre bilene jeg har hatt tilsammen... Det inntrykket jeg har fått er at far din kjører bilen veldig ofte, og at han er på langt nær påpasselig med den. Da er det kanskje ikke så rart at små skadene dukker opp selvom du selv passer veldig på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 sant....det med at pappa kjører er ett stort problem...Dog er det slik i vår kultur at man ikke kan nekte foreldrene en bil...er tross alt bare en metall klump....Men han riper opp felgene...eller lager store skader her og der....de små ripene her og der, samt bulker fra dørene til andre biler, samt den ene laaaaange ripen fra bagasjelokket til frontlyktene...det er ikke pappa sin feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 du må kjøpe en egen bil til far din tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 hehe, på tide og parkere lengst mulig unna innganger og sånn på sentere da Det gjer eg alltid. Parkerer der ingen andre vil pakere, sjølv om det er eit stykke å gå = mindre bulker og riper. Eller så finner eg to dyre biler og pakerer imellom.. ...fordi folk er dumme. JÆVLIG dumme. Har ingen respekt for andre sine biler. Lyst å lage til flammekaster som skyter folk som rører bilen. Ja, flammekaster hadde vært noe. Var på kino med ei dame her på fredag. Hu ringte meg og sa hu hadde parkert rett utenfor kinoen og at det var så vidt plass til meg der.... Nei takk, parkerer heller langt unna og går jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2010 ja har jo kjøpt både en og annen bil til han...dog synes han at det er fønni å kræsje.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
singh.e91 Skrevet Oktober 18, 2010 Share Skrevet Oktober 18, 2010 var det bilen din jeg så igår ved majorstua!? stod ved big horn.. hværtfall kule rims du har fått deg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 ja stod der ja....middag på jacob aall igår jo takk takk Felgene er fine de...dog stygt kantkjørte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Hvordan er det forresten med kompressor i sjuern? Noen tips?Pris?vil girkassen tåle det? Bilen går greit nok...men teit å bli frakjørt av en 530D i lyskryss...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2010 Og nå er også vinterbil kjøpt inn så får sjuern slappe av og tusle mellom stovner og lørenskog...fra varm hjemmegarasje til varm jobbgarasje...Og bli stående inne mens vinterstormen herjer som verst her i oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2010 Da har dutten tatt noen bilder og redigert dem for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Oktober 26, 2010 Share Skrevet Oktober 26, 2010 er nydeli den bilen din! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Share Skrevet November 2, 2010 Thænx man Og nå.....Vintermodus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Hvis faren din kjører som du sier, så skal jeg passe på å parkere laangt unna bilen din når jeg ser den på jobben Kule bilder, grom bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå