Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe...ja var det da...er bare sykt irriterende når jeg er VEEEEELDIG påpasselig på hvor jeg parkerer bilen og sånt...lengst vekk fra andre biler, gjerne dobbel plass, og vasker den sykt nøye og sånt.. menmen...er bare rart at denne får fler skader enn de andre bilene jeg har hatt tilsammen...

Det inntrykket jeg har fått er at far din kjører bilen veldig ofte, og at han er på langt nær påpasselig med den. Da er det kanskje ikke så rart at små skadene dukker opp selvom du selv passer veldig på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sant....det med at pappa kjører er ett stort problem...Dog er det slik i vår kultur at man ikke kan nekte foreldrene en bil...er tross alt bare en metall klump....Men han riper opp felgene...eller lager store skader her og der....de små ripene her og der, samt bulker fra dørene til andre biler, samt den ene laaaaange ripen fra bagasjelokket til frontlyktene...det er ikke pappa sin feil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, på tide og parkere lengst mulig unna innganger og sånn på sentere da :)

Det gjer eg alltid. Parkerer der ingen andre vil pakere, sjølv om det er eit stykke å gå = mindre bulker og riper. Eller så finner eg to dyre biler og pakerer imellom..

...fordi folk er dumme. JÆVLIG dumme. Har ingen respekt for andre sine biler. Lyst å lage til flammekaster som skyter folk som rører bilen.

Ja, flammekaster hadde vært noe. Var på kino med ei dame her på fredag. Hu ringte meg og sa hu hadde parkert rett utenfor kinoen og at det var så vidt plass til meg der.... Nei takk, parkerer heller langt unna og går jeg! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...