-Erik- Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Ouff, jeg som sikkert var den hviteste der igjen Wicky Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 hehe, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 jeg kjeda meg med mobilen igår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soarer Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Pen bil!! Blir det noen SC på deg senere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 Har jo hatt en SC400...Tror ikke jeg skal ha det igjen med det første iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soarer Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Har jo hatt en SC400...Tror ikke jeg skal ha det igjen med det første iallefall Vet jo det Nei BMWen blir nok noen hakk over da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 egentlig...SC400 var rå...tror jeg skal hjem og se på den dvd jeg fikk av deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soarer Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 egentlig...SC400 var rå...tror jeg skal hjem og se på den dvd jeg fikk av deg Nei nå må du ikke begynne å drømme om den igjen da Selger trolig 2,5 TTen min i helga. Har for mange biler stående da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2011 ja så du solgte den og jaggen..hmm....fikk du ok pris for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soarer Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 ja så du solgte den og jaggen..hmm....fikk du ok pris for den? NEI Mye vil ha mer vet du Jaggen står og slapper av hjemme ennå da. Ja ja.. den ødelegger liksom ikke stilen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 Hadde du vært nordmann hadde du ikke vunnet, så da antar jeg at det lønte seg å være staner for en gangs skyld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 haha fuck u handicap Vel...jeg vant...FERDIG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Feit vogn, gratulerer med premie! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 feit er vel korrekt betegnelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Stemmer det, og flaggskip! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå