NBCustom Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 don "wicky" corleone, mafiaprisen ja, moro! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 gratulerer med premie da, er vel ikke bilen som er premiert, men eiern hva er det som skal til for og få denne prisen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2011 var sikkert fordi jeg truer alt og alle...hahah Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 er det bedømming eller er det avstemming blant tilskuere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Det var stemmeseddel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Mest Mafia var ikke noe stemming på som jeg fikk med meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitrox111 Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 Mest Mafia var ikke noe stemming på som jeg fikk med meg + 1. Finner ingenting som minner om mafia her ;S Foruten personen som kjører isåfall.. Kunne heller fått som Direktør-brakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 6, 2011 Share Skrevet Mai 6, 2011 var sikkert fordi jeg truer alt og alle...hahah ha ha skremmende trusler, måtte jo få azeton til ringe deg så du fikk kjørt frem og mottat premien . Gratulere så mye Wicky, kjempe gøy du fikk pokalen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 ja jeg var faktisk og spiste kebab da Azeton ringte Nei vet ikke åssen jeg vant den, om dommerpanelet stemte, eller om det var stemmeseddel..Anyway..skulle hatt "største felger" pokalen som ble delt ut på høst-mønstringa ifjor...var en med bittesmå 21" som vant.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Mai 7, 2011 Share Skrevet Mai 7, 2011 feit er vel korrekt betegnelse feit å stygg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2011 vel...ingen rasert motor her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Da har visse samlivssituasjoner gjort at bilen må selges til fordel for hus...Så blir vel å dukke opp på finn.no snart...og neste bil blir dessverre ikke en bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Kondolerer . . . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 hehe jo takk Men tar vel tid å selge den også så...ikke verdens enkleste bil å bli kvitt heller med mindre jeg tar innbytte ett sted... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 12, 2011 Share Skrevet Mai 12, 2011 Skal nok slite litt med å få solgt denne ja. Men, hvem vet. Er jo båtsesong nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå