wicky124 Skrevet Mai 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2011 Hvorfor skal jeg slite med å få solgt den?Greit nok det er lite marked for slike biler men om prisen er rett så blir vel det meste solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 og idag ble jeg påkjørt av en moped...dype riper og kutt i frontfanger samt løs list...så jah..... men jeg har iallefall kjøpt meg nye dekk idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Uheldig med den bilen din du!! Spottet en lik grønn e65 her i Mandal i går,du på tur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 nei det er min konkurrent...felger med MANGE eiker? og ja er ganske uheldig med denne....litt lei føler jeg...alltid noe skader som oppstår... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 19, 2011 Share Skrevet Mai 19, 2011 Ja,faktisk men gikk så fort at jeg rakk ikke å ta bilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2011 ligger bilde av den lenger bak i tråden her tror jeg.... ikke mange grønne e65 i norge...veldig få i usa også faktisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 og hva er grunnen til det tror du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 blablabla sier du med en bil ALLE har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Jeg har ikke E36/E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2011 touchè...men du må innrømme at det finnes mange femmere rundt omkring du hadde manuell right? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 E61 525 D er ikke noe alle har, akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 20, 2011 Share Skrevet Mai 20, 2011 Jo, E60/E61 er faktisk noe "alle" har - i alle fall veldig, veldig mange. Og ja, jeg har en selv, og føler på ingen måte at jeg har en "spesiell" bil. Og det er særlig to typer E61 det kryr av; 525d pre-facelift og 520d facelift. Så både jeg og PenguiN- tilhører "hvermandsen" Skjønner forresten ikke hvorfor Wickys bil er et "hat-objekt" - jeg synes i alle fall den er fin, hvertfall på sommerhjulene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2011 Jeg liker deg jeg caaatooo Er sant det du sier...e60/e61 kryr det av i oslo...har forresten også blitt mange e65 i oslo...LITT irriterende... dog er vel ingen så uheldige som meg... ble påkjørt av en scooter igår, hele bilen ble dekket av måkebæsj idag mens jeg stod på ett lyskryss (ingen av de andre bilene ble truffet vel og merke) og en fyr pissa på bakdøra mi...dessverre å si det, men jeg ble en "pakkis" når jeg så fyren.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2011 Ett lite regn bilde: størst på plassen: Scooter som ville dø: Fuglene hata at jeg hadde kul bil: På tide med nye dekk: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 29, 2011 Share Skrevet Mai 29, 2011 Totalvrak den moppa som knalla i fronten da? Frontlyktene er det eneste jeg ikke klarer å bli fortrolig med på E65.. Men ellers en herlig bil å hvile øyet på! Er det senk på tralla?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå