NBCustom Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Syns 7-serien din er god jeg:) Hadde ikke brukt kalorier på klovner som ikke liker denne.. hadde hata den jeg også om jeg var misunnelig, heldigvis er jeg medlem i 7-serie mafiaen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 har vel lagt den biten bak meg for lengst om de ikke liker designet på den så neivel..jeg liker ikke e30 og folk bryr seg ikke om det heller (med mindre jeg hisser dem opp) husker du den "the gang of seven"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Kunne godt tenkt meg denne fangeren fra samme tråden som motor dekselet. Mulig det blir problemer med aktiv cruise controll , men den var lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 samme her as....men den kosta 2200 dollar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Ja det er jo alltid ett men . . . . Får vel nøye meg med å spraye grillen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 er ekstremt lite styling som kler sjuern...synes ac stylinga også er stygg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanssae Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Enig , dette er faktisk den eneste jeg kunne tenkt meg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 men de kunne egentlig laget litt større tåkelys... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 har vel lagt den biten bak meg for lengst om de ikke liker designet på den så neivel..jeg liker ikke e30 og folk bryr seg ikke om det heller (med mindre jeg hisser dem opp) husker du den "the gang of seven"? haha, jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Skulle fått liv i den gjengen igjen...er flere sjuere nå enn da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Woop woop! Går vel greit dette? xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 aH,...Se der ja...den så faktisk ren ut på bildet jo...hadde ikke vasket den på to uker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Enig ,dette er faktisk den eneste jeg kunne tenkt meg . Lignet litt på Breyton fronten det der, og den er fet. Jeg er også på jakt etter en leppe til min. Sett etter Alpina men finner bare original fra tyskland til en sjuk pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Har du sjekka ebay? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 Har du sjekka ebay? Yes, nærmeste jeg kommer er Hamann leppe men litt utenfor hva jeg ser etter.. Breyton og Alpina leppa er der til originale priser - noe som er litt over hva jeg gidder å betale for noe som forsvinner til vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå