wicky124 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 går jo an å ta dem av på vintern da..samt sjuern er GANSKE høy originalt så skal mye til for å ødelegge fronten iløpet av vintern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jacooobs'n Skrevet August 17, 2011 Share Skrevet August 17, 2011 jeg har originalt sportsunderstell men aner ikke hvor mye lavere den er. 226 Sport Suspenion Settings. Har du en liten rød logo på bilen din med "Tønsberg Billakkering"?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 17, 2011 Forfatter Share Skrevet August 17, 2011 Nei den grønne sjuern med den logoen går i skien/porsgrunns området... Bilen din er 25mm lavere enn original høyde... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet August 21, 2011 Forfatter Share Skrevet August 21, 2011 hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Woop woop!Går vel greit dette? xD er dette bildet fra september, eller i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Juli treffet på rudskogen tror jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 wicky i baksetet og hele pakka og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Må jo verifisere at den er min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Tar du med deg kona og kommer på treff i Skien til helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Hørtes ut som en god idé, og så tar du deg en kebab i skien før du kjører hjem igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Hørtes ut som en god idé, og så tar du deg en kebab i skien før du kjører hjem igjen Hehe... Vi kan da greie å få til kalkunpølser og tørrfisk i kiosken på treffet da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 21, 2011 Forfatter Share Skrevet September 21, 2011 Åssen treff da?kommer kun om jeg får pokal men er dessverre opptatt i hwlgen.. lillebror blir 20 så blir middag med familien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 21, 2011 Share Skrevet September 21, 2011 Jeg kan komme hvis jeg får pokal! sånn for å steppe inn for wicky Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 22, 2011 Forfatter Share Skrevet September 22, 2011 hehehe hadde igrunn ikke skadet å tatt seg turen nedover...Men åssen treff er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet September 22, 2011 Share Skrevet September 22, 2011 Juli treffet på rudskogen tror jeg... oki, rart jeg ikke la merke til den :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå