VegarVS Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Så den forresten på gatebilfilmen 2011. Så vidt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Trenger du skruhjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 HÆ?!HVOR VAR JEG I DEN FILMEN? I WANNA SEEEE!!! ja jeg trenger all skru hjelp jeg kan få...mine skru-ferdigheter døde med w124...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Fra rudskogen treffet.. Så deg helt nede i skjermbilde, var filmet fra utstillingscampen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 ja jeg trenger all skru hjelp jeg kan få...mine skru-ferdigheter døde med w124...haha Du skal ha av spacerne som jeg skjønte? Kan sikkert fikse det imorra eller iløpet av uka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Vil også se gatebilfilmen! kanskje jeg er med? er det en idiot som står og spiser banan i driftmonkeystanden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 ja så var det det med mine skru-egenskaper.. haha ...får se om morty999 kan hjelpe meg...men lyser det dårlig om tennern er dårlig? På min e65 røk tenneren. Da virket lyset av og til, frem til det døde helt. Tenneren ligger montert under lykten og du må ha av frontfangeren for å få ut lykten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 Spacern sitter bomfast.. så du er velkommen til å komme og prøve... er nok xenonpæra som er gåen.. tok den ut istad og den brent nesten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 Kom hit med bil og en kebab så fikser jeg biffen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2011 fælt så mange babber jeg må dele ut..haha blir vel på nyåret regner jeg med... og tro meg...den spacern sitter FAAAAST!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 28, 2011 Share Skrevet Desember 28, 2011 haha Med riktig verktøy så er den ute på 5min Men bare å si ifra en dag det passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Da skal du få kebabmiddag MED drikke..haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 29, 2011 Share Skrevet Desember 29, 2011 Deal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 nei han kom fra venstre så ble ikke store skadene på scootern...nesten verre på min... Ja frontlyktene er ikke de vakreste laget...men...man blir vant til det...Nei er ikke senka heller...orker ikke styre med det...kanskje senke den 30mm foran... endelig fikk jeg oppgjør for denne skaden... fra 15mai... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Desember 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2011 Er forresten bare pæra som er gåen..fikla litt i motorrommet i pausen istad, bytta om på pærene...og var pæra som var gåen..får kjøpe meg 2nye på finn til 400kr istedet for 1600kr pr stk på GSbildeler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå