wicky124 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 NO MORE COLA FOR U! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Aaah, ei iskald glass cola midt på sommeren i nydelig vær i campingstol ved siden av bilen mens man ser utover haavet, haha DIGG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Svømme kan jeg ikke, så havutsikt utgår... Og som innvandrer eier jeg ikkeno campingstol...så da satser jeg heller på benken på karljohan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Hahahah, men du er enig med iskald cola og nydelig vær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Svømme kan jeg ikke, så havutsikt utgår... Og som innvandrer eier jeg ikkeno campingstol...så da satser jeg heller på benken på karljohan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 Joda iskald cola og sol og varme og prada briller...da er jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Prada veske har du sikkert og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2012 nei...lommebok.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 Svømme kan jeg ikke, så havutsikt utgår... Og som innvandrer eier jeg ikkeno campingstol...så da satser jeg heller på benken på karljohan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Februar 10, 2012 Share Skrevet Februar 10, 2012 nei...lommebok.... Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2012 jeg trenger stemmer http://mobilekampanje.no/#/konkurranse/ ... cec46c8d15 legg inn mailen din, trykk stem, gå inn på innboksen på mailen; og verifiser mail/link du får.... takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 Det du har slengt over nakkestøtta i baksetet, skal egentlig monteres slik: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 Hehe.. nei as... lå bare pledd i bilen med no greier oppå... pleddet ble brukt som sete-beskyttelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Februar 19, 2012 Share Skrevet Februar 19, 2012 ka e meninga med å passere mæ på Østre Aker Vei med lydmuren henganes etter 7'ern din om morran? dragrace fra bommen og til brobekk en morra kompis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2012 haha ikke jeg som kjører nei... fattern som kjører til Posten på lørenskog.. jeg durer rundt i audi for tiden dessverre og joda, blir dragrace.. første mann med størst felger vinner..hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå