wicky124 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Pluss...bilen er LAAAAAV fra før (takhøyden) ved senk rekker den vel en yaris opp til vinduskanten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 MÅ ikke ha senk... Siden jeg allerede har lagt ut bilder her så får jeg vel legge ut no "planer" med bilen også... Lite som skal gjøres på denne egentlig (for de som bryr seg!) *Lakke blinklys på sideskjerm og foran på støtfanger i sort (markeringsrefleksene forblir oransje) *Lakke litt flassede krom-lister til sort igjen.. *Fikse soltaket *Lakkere calippere i rød eller gull (alt ettersom humøret mitt) *Justere ene eksoshalen som stikker lenger ut enn den andre *lakke innmaten i grillen sort (flasset av pga kollisjon) Etterhvert blir det å ettermontere gule tåkelys, og xenon i kjørelysene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Det siste bildet var helt rått. Jaggen trenger definitivt ikke noe senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Liker fjæringskomforten på den..litt sånn... Usa-flak-feeling.. prøvde en xjr igår også en liten tur..den var litt stivere enn min... Men ikke m5-stiv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 virka lav nok ud den.men klart for noen blir ikkje lavt.lavt nok altid noen så vil strekke det max.til smerte grensen av va en bil har godt av.stasslig bil jaffal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2012 Den er ganske ok.. Seff den kan se lavere ut om man går opp litt i dekkprofil men det blir nok ikke det denne sesongen.. senking fører igrunn bare til at den blir for stiv og subber overalt i oslo så jeg står over foreløpig.. samme med sjuern.. 22toms felger uten senk funker fremdeles etter 2år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 5, 2012 Share Skrevet Mars 5, 2012 Du har vel sendt den "to-do"lista til morty allerede du wicky? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 haha nei han tar ikke tlf lenger så jeg må nok fikse ting selv Idag har jeg kartlagt rusta på bilen (var lite til å være så gammel) kun litt i underkant av to dører..fikser dette selv... Ellers har jeg fått pusset og lakkert rillene i grillen til sort da de var avflasset etter kollisjonen, sotet blinklysene foran, byttet skiltlyspærer bak samt fått renset glasset til dem..det var UTROLIG møkkete...hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 ååå så flink du er gutten har en golf du kan rense lampene på om du sku kjede deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 Golf er gay.skjerp deg.. haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 waqas, hvordan synes du jaggen er å kjøre i forhold til Hulkine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 også var det dette med navnebruk.. sjuern er fast fin og svelger dumper som en konge.. jaggen er myk og gynger litt i svinger og store dumper... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 Golf er gay.skjerp deg.. haha ehemm.! kan huske en bil du hadde en gang i tiden som fikk meg igrunn til å ha lyst å trekke meg litt unna. kan du huske hvilken ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2012 jeg har BARE hatt biler som har hatt en avskrekkende effekt på hvitinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasShiny Skrevet Mars 6, 2012 Share Skrevet Mars 6, 2012 jeg har BARE hatt biler som har hatt en avskrekkende effekt på hvitinger... HAHAHAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå