Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

omfg... er de under 15 har du ingenting å si..

Greit... Skal be lille-fettern min på 11år om å kaste masse stein og grus på bilen din og knuse rutene og kutte opp dekka... Så kan du ikke kreve noe av noen og må ta alle kostnadene selv... deal? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To fine limousiner utenfor gamle skolen min jo :P Håper du får riktig oppgjør etter drittungene, men leste om en sak en gang, der ungen var så liten og uviten at ikke en gang foreldrene var ansvarlig for skadene, så han som eide bilen måtte erstatte skadene selv. Dette gjaldt da en unge som hadde smelt opp døra i en annen bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To fine limousiner utenfor gamle skolen min jo :P Håper du får riktig oppgjør etter drittungene, men leste om en sak en gang, der ungen var så liten og uviten at ikke en gang foreldrene var ansvarlig for skadene, så han som eide bilen måtte erstatte skadene selv. Dette gjaldt da en unge som hadde smelt opp døra i en annen bil.

Gikk du på stovner? hehe kaos skole :P

Men ja..å åpne en dør på den måten er noe annet...Det er uflaks...men å stå i balkongen og kaste på passerende biler med vilje blir noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok som du sier, at det blir noe annet. Gikk på rørlegger linja på Stovner i et år jeg, må si det var hakke mer sivilisert der enn på Hellerud faktisk

Hellerud er søppel...Stovner har bedret seg betraktelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhahaha den der hadde for "glade" farger... Mer skremmende å komme i en knirkende sjuer...

:lol:

Svær skummel hval som dukker opp i mørket og følger etter slemme småkids til de griner... :applause:

Synd med bilen da... Totalt unødvendig!

Har bodd i 4 år på Grønland selv, man ser og opplever mye rart (kan hende det har blitt bedre nå, jeg bodde der fra ca. '99 - '03).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...