RS-Heggem Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 omfg... er de under 15 har du ingenting å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Hæ? Hva mener du?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NickyDick Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Det er jo da foreldre som får erstatningskravet om barna er under den kriminelle lavalder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Itilfelle noen lurte på hvordan jaggen og sjuern ser ut ved siden avhverandre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 omfg... er de under 15 har du ingenting å si.. Greit... Skal be lille-fettern min på 11år om å kaste masse stein og grus på bilen din og knuse rutene og kutte opp dekka... Så kan du ikke kreve noe av noen og må ta alle kostnadene selv... deal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Dæææven, da hadde jeg klikka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 To fine limousiner utenfor gamle skolen min jo Håper du får riktig oppgjør etter drittungene, men leste om en sak en gang, der ungen var så liten og uviten at ikke en gang foreldrene var ansvarlig for skadene, så han som eide bilen måtte erstatte skadene selv. Dette gjaldt da en unge som hadde smelt opp døra i en annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 To fine limousiner utenfor gamle skolen min jo Håper du får riktig oppgjør etter drittungene, men leste om en sak en gang, der ungen var så liten og uviten at ikke en gang foreldrene var ansvarlig for skadene, så han som eide bilen måtte erstatte skadene selv. Dette gjaldt da en unge som hadde smelt opp døra i en annen bil. Gikk du på stovner? hehe kaos skole Men ja..å åpne en dør på den måten er noe annet...Det er uflaks...men å stå i balkongen og kaste på passerende biler med vilje blir noe annet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Ny bil til deg, btw: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34084839 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Er nok som du sier, at det blir noe annet. Gikk på rørlegger linja på Stovner i et år jeg, må si det var hakke mer sivilisert der enn på Hellerud faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 hahaha mest totale bommerten ever da faen skal jeg med pickup i oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 Er nok som du sier, at det blir noe annet. Gikk på rørlegger linja på Stovner i et år jeg, må si det var hakke mer sivilisert der enn på Hellerud faktisk Hellerud er søppel...Stovner har bedret seg betraktelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 1, 2012 Share Skrevet April 1, 2012 Hunte på kids? Har du ikke sett skrekkfilmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 1, 2012 Forfatter Share Skrevet April 1, 2012 ahhahaha den der hadde for "glade" farger... Mer skremmende å komme i en knirkende sjuer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet April 2, 2012 Share Skrevet April 2, 2012 ahhahaha den der hadde for "glade" farger... Mer skremmende å komme i en knirkende sjuer... Svær skummel hval som dukker opp i mørket og følger etter slemme småkids til de griner... Synd med bilen da... Totalt unødvendig! Har bodd i 4 år på Grønland selv, man ser og opplever mye rart (kan hende det har blitt bedre nå, jeg bodde der fra ca. '99 - '03). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå