wicky124 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Må ned i dekkbredde bak for å senke no mer..Ellers subber det enormt mye bak også...hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Den stancen var litt i overkant...ser jo nesten ut som en PV-traktor bak...må få senka hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 enig i at den må senkes mer bak..Men da må jeg investere i smalere dekk...hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 ja! likte stuket på den x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Herpa ikke Morten den a? Ser da bra ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Nei var ikke den han herpa...var den andre merca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Åååja! Synes ikke den er for høy bak btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 ikke? Synes den blir for "nedstupt" foran innimellom.. Nå er jo dekkene foran i en lavere profil også..hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 ikke? Synes den blir for "nedstupt" foran innimellom.. Nå er jo dekkene foran i en lavere profil også..hmm... synes det er tøft jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Enig. samme motor som i min forresten... vel nesten, min har vel innsprøytning. Gjør den en grei jobb i 123`en wicky? Er den sprek nok liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Er innsprøting i denne også.. Derav modellbetegnelsen "230cE"... C280 har forgasser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Stemmer.. svar på spm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Den merca liker jeg! Ser litt sint ut med det stuket, pluss at det ser ut som panseret peker uuulitt nedover mot midten Gjør sikkert ikke det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Stemmer.. svar på spm! Ikke til salgs lenger. Og prisen har du fått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Den merca liker jeg! Ser litt sint ut med det stuket, pluss at det ser ut som panseret peker uuulitt nedover mot midten Gjør sikkert ikke det da Panseret går biiiiiiittelitt ned mot grillen over lyktene ja... Så forresten nå som du quota bildet av bakdekka mine er breie som faen..haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå