wicky124 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Skal uansett slenges i bakken med alt for store felger og klistremerker... Blir stancelook på neste flak så igrunn ett fett om den er cheap..Men ser poenget ditt.. Men det er vel lettere å vedlikeholde en E38 enn en E65.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Samtidig er det en eldre bil der mer er slitt... Men en E38 kan vel fås for 30k nå...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Ser for meg deg wicky i en hvit E30 324td touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Blir det stv, går jeg for A6Q... Og ja E38 får man ned i 30k..men da er det litt for mye problemer med dem dessverre... Mye rust også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Gammal audi er helt sykt dyre i drift...folk på jobben bruker 40.000 i ÅRET på gamle B5 A4 1.6 fra 1997 osv...haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 blir uansett spennende å se hva du ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Kjøp minien til lærling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Erebus hm hm hm... sikker? Tenkte å skaffe en 2,4 bensin med quattro i stv... kan da umulig være dyrt om den har fått regreim og vannpumpe nylig? Mini? Nææh... for dyrt BmwLærling Hva jeg ender opp med er nok spennende...men det jeg ender opp med er garantert ikke spennende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Kjøp minien til lærling den er ikke til salgs, enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Erebus hm hm hm... sikker? Tenkte å skaffe en 2,4 bensin med quattro i stv... kan da umulig være dyrt om den har fått regreim og vannpumpe nylig? Mini? Nææh... for dyrt BmwLærling Hva jeg ender opp med er nok spennende...men det jeg ender opp med er garantert ikke spennende... haha, trew dat! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Ville gått for nyere enn 01 ihvertfall wicky.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Har som sagt budsjett... Men noe nytt bilkjøp er det nok lenge til.. tar som sagt tid å få dette solgt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 Sant, kan fort gå noen måneder ja.. Men alt blir jo solgt Wicky. Det er bare et spørsmål om pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2012 Så diskusjonen rundt "neste bil" kan vi igrunn bare la ligge en stund iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mai 7, 2012 Share Skrevet Mai 7, 2012 ja nå gjelder det bare å tømme garasjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå