Gå til innhold

Wickys E65 Saga Ends... Life will never be the same again!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.7k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, vel det blir spennende å se hva du ender opp med. Det finnes jo interessante familiebiler der ute også etterhvert...

Har du sett hvordan den forrige A8`en nå synker i pris? Får dem til 300.000 snart, 2005 modeller liksom...

DET er mafia...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ett par til 130k og 250k også... men nei. blir intet flaggskip i grasjen fremover dessverre...Og hva jeg ender opp med er fremdeles ukjent.. B-klasse er nevnt som ett fornuftig valg egentlig..Men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diesel fwd... haha... er så lei av høye drivstoffkostnader.. på sjuern og jaggen bruker jeg rundt 800kr i uka, pr bil.. Når jeg hadde alfaen og audien brukte dem rundt 300kr i diesel pr uke..

En annen ting er jo at man aldri tar en ekstra omvei hjem, eller en ekstra runde i byen når man kjører familiebil.. Lite spennende om du skjønner... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda..finnes mange billige-i-drift biler med bensin, men prisklassen vi skal ha bil i er det dessverre lite biler.. Men en 2007 b-klasse med skinn, auto,panorama,diesel og div annet snacks til 80-90k er ikke så dumt faktisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for par år siden lånte jeg nissan micra 1989 mod husker ikke hvilken motor, og den par hundre så var tanken full og brukte ikke noe mer bensin enn moped :shock:

foresten hadde den 4dør ......jeg fant din kommende familiebil wicky :lol:

Foresten jeg driver å ekspirementere med hho(hydrogen) generato, er ikke lenge til dere hører enten motorn min er blåst eller har jeg greid å gjøre noe av det kuleste man kan gjøre med en bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...