Haug530D Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Da har jeg byttet Lmm, Kam/veivsensor og katalysator på bilen, men alikevel så er den treg å starte å akser utrolig dårlig. Hva annet kan det være? Lamda, bensinfilter, Plugger, etc....? Noen som har gode tips? Det er en E39 523 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Tror jeg prøver å bytte veivsensoren igjen jeg, denne gangen en orginal fra GS bildeler, om dette fungerer så håper jeg at jeg får levere den andre som står på bilen tilbake til Schmiedmann igjen, jeg fikk en sånn uorginal Kamsensor fra de som ikke fungerte og denne fikk jeg nå erstattet med en orginal Tror ikke disse uorginale sensorene er noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Bensinfilter burde du også bytte. Om du ikke har byttet det på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Jepp, da var bilen god som ny igjen, byttet veivsensoren med en Orginal fra GS bildeler, skal aldri mer kjøpe uorginale følere til bilen det er nå helt sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå