Richie85 Skrevet August 8, 2010 Share Skrevet August 8, 2010 Nå Glenn.. hvordan går det her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Blir det ACS front snart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Hehe, stille før stormen vet dere delene er her men trenger lakk, så hvis dere gjør det gratis kommer de på i morgen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 9, 2010 Forfatter Share Skrevet August 9, 2010 Var inne på selv vasken på statoil på kilen her i helgen da, tok et bilde for anledningen Legg merke til bøtta! ja tok med alt av vaske utstyr og tok den for hånd. men ville få litt høytrykk i hjulbuer etc. Hjemme er det bare normal hageslange gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Blir veldig pen bilen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Jeg og pleide å ta med meg bøtte og stasj til selvvasken da jeg ikke hadde plass hjemme til å vaske. Så var det inn i butikken med bøtta og sa: en full bøtte lunka vann takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Gjør det selv, om vinteren. Hatt et par episoder med drittslenging når jeg står å vasker med hanske og bøtte. Gidder ikke gjøre det halvveis selvom det er kø Er visst skiltet at det ikke er lov å bruke svamp.. Men jeg bruker jo hanske haha.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Haha.. jeg må få kjøpt meg hanske! Front, speil og lakkerte håndtak glenn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 9, 2010 Share Skrevet August 9, 2010 Kom over denne tråden nå og har lest gjennom hele. Må si du har gjort en flott jobb med bilen, den har blitt veldig pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Kom over denne tråden nå og har lest gjennom hele.Må si du har gjort en flott jobb med bilen, den har blitt veldig pen! Tusen takk kan jo ikke se ut som en orginal 316, hva ville folk trudd om meg da liksom hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Jeg og pleide å ta med meg bøtte og stasj til selvvasken da jeg ikke hadde plass hjemme til å vaske. Så var det inn i butikken med bøtta og sa: en full bøtte lunka vann takk! Haha, var der tidlig på lørdags morgen, så var eneste bilen der i ca 1 time Fyllte bøtta med høytrykken jeg, ble sånn passe våt kan du si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Gjør det selv, om vinteren. Hatt et par episoder med drittslenging når jeg står å vasker med hanske og bøtte. Gidder ikke gjøre det halvveis selvom det er kø Er visst skiltet at det ikke er lov å bruke svamp.. Men jeg bruker jo hanske haha.. nei nei, er jo Meguiars VOTT! har vert med på kø på selv vasken, folk er ganske utålmodige og får noen sure blikk ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 11, 2010 Forfatter Share Skrevet August 11, 2010 Hehe takk for påminelsen Richard akkurat som jeg ikke vet at det ligger å venter på meg i garasjen haha. dagdrømmer om lakk liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 kjør på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet August 14, 2010 Forfatter Share Skrevet August 14, 2010 Da er bilen nyvasket og klar for tur bort til E18 Motorsenteret sin event dag Kommer nok litt bilder ut i kveld fra turen. God helg alle mann og husk: UT Å VASK BILENE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå