Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 427
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Var inne på selv vasken på statoil på kilen her i helgen da, tok et bilde for anledningen :mrgreen:

k10pe1zusf8a0e1m9l04.jpg

Legg merke til bøtta! ja tok med alt av vaske utstyr og tok den for hånd. men ville få litt høytrykk i hjulbuer etc.

Hjemme er det bare normal hageslange gitt :)

Skrevet

Jeg og pleide å ta med meg bøtte og stasj til selvvasken da jeg ikke hadde plass hjemme til å vaske. Så var det inn i butikken med bøtta og sa: en full bøtte lunka vann takk! :P

Skrevet

Gjør det selv, om vinteren. Hatt et par episoder med drittslenging når jeg står å vasker med hanske og bøtte. Gidder ikke gjøre det halvveis selvom det er kø :lol:

Er visst skiltet at det ikke er lov å bruke svamp.. Men jeg bruker jo hanske :o:applause:

haha..

Skrevet
Kom over denne tråden nå og har lest gjennom hele.

Må si du har gjort en flott jobb med bilen, den har blitt veldig pen! :wink:

Tusen takk :mrgreen: kan jo ikke se ut som en orginal 316, hva ville folk trudd om meg da liksom hehe

Skrevet
Jeg og pleide å ta med meg bøtte og stasj til selvvasken da jeg ikke hadde plass hjemme til å vaske. Så var det inn i butikken med bøtta og sa: en full bøtte lunka vann takk! :P

Haha, var der tidlig på lørdags morgen, så var eneste bilen der i ca 1 time :mrgreen:

Fyllte bøtta med høytrykken jeg, ble sånn passe våt kan du si.

Skrevet
Gjør det selv, om vinteren. Hatt et par episoder med drittslenging når jeg står å vasker med hanske og bøtte. Gidder ikke gjøre det halvveis selvom det er kø :lol:

Er visst skiltet at det ikke er lov å bruke svamp.. Men jeg bruker jo hanske :o:applause:

haha..

nei nei, er jo Meguiars VOTT! :D har vert med på kø på selv vasken, folk er ganske utålmodige og får noen sure blikk ja :cry:

Skrevet

Da er bilen nyvasket og klar for tur bort til E18 Motorsenteret sin event dag :)

Kommer nok litt bilder ut i kveld fra turen.

God helg alle mann og husk: UT Å VASK BILENE! :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...