Wacman Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Er dette en Z3 eller hva? http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... d=10008847
Just-turbodiesel Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 helt sinnsykt, er noen som har flaks i livet.
Wacman Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 jau,etter noe sånt hadde jeg testa lotto og skrapelodd en gang til - om jeg ikke vant en krone,ville jeg tippa all flaksen ble brukt opp på vei ned fossen og fjellskreneten. Damn..
Wolfeh Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 Her var det ikke nevt at det var en bmw... Men ja, de hadde ganske flaks. Tror det var noen engler med i bildet
Jimxd Skrevet Juni 13, 2010 Skrevet Juni 13, 2010 shiit. Fikk litt sånn trist følelse. Tenk å gå gjennom det selv å liksom holde den du er nærmest i hånda mens du sier det..
Wacman Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Skrevet Juni 13, 2010 Tror faktisk det der vil styrke forholdet. Tenk å ha overlevd noe sånt sammen.. Når sjokket legger seg tror jeg de ser på det som en veldig styrkende opplevelse.
Gunnar Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Eller kanskje en innser at livet ikke er for evig og at en må ta til fornuft og gjøre noe med det sure forholdet en har hatt i 50 år... Ser definitivt ut som en Z3 ja, men Kim, spørs om det hadde gått like bra om det var en coupé. Havner man i vannet er det definitivt fint å ikke ha tak. Syk story uansett!
EirikL Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Dette er den mest van(n)vittige historien jeg har lest på mange år. Her er det snakk om mer flaks enn det er lov å håpe på i noen sammenheng. Jeg tror en slik opplevelse setter tilværelsen i perspektiv.
Jimxd Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Eller kanskje en innser at livet ikke er for evig og at en må ta til fornuft og gjøre noe med det sure forholdet en har hatt i 50 år... ahahahhaha. klarer ikke slutte å le.. hahaha
Haukefer Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Her var det ikke nevt at det var en bmw...Men ja, de hadde ganske flaks. Tror det var noen engler med i bildet Er et BMW merke på bilen Så bmw er det nok ! Men sykt flaks vertfall !
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Det var en Z3 ja! Lett å se synes jeg Men her tror jeg nok det er mer snakk om englevakt og griseflaks å gjøre enn fabelaktig ingeniørkunst. Helt utrolig at det går ann å overleve noe sånt, 100 meter er jo i grunnen ganske høyt Så høyt at på "turen" med så rekker han å si til kona at han er lei for det og at han elsker ho, og på toppen av det hele tenke "Oj! den fossen var fin, for et vakkert syn i grunnen"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå