olavskar Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Handlet meg en BMW 3.0 CSI i går. Alltid likt designet, så da feriepengene var på bok, kunne jeg jo likså gjerne sende de ut med en gang. Borte blir de uansett! Planene er å shine opp BBS RS 16" felgene. De begynner å bli matte, og lakken har begynt å flasse. Tror jeg går for sølv senter. Høyglanspolert felgring og navkopp, sølvfarget BBS emblem, og gullbolter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 gratulerer med vanvittig flott klassiker, faren min har en original i zeylon-farge, fikk prøvekjøre den for 1,5 uke siden og må si det var biler som var langt fremme på den tiden! De går jo relativt bra den dag i dag. Selv om det mer er en sportslig cruiser enn noe banebil. en av de mest gjennomførte BMW'n noensinne vil jeg påstå.. god komfort, egenskaper i svinger, samt ganske rask rett frem på tredje giret. Bildene er også veldig flotte, dunkle skyer med flatt landskap gir flott dybde! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Fin måte å bruke feriepengene på Hvordan er tilstanden på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LBell Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Gratulerer, den ser bra ut på bildene. Men ja, ikke vær sparsom med detaljene. Hvordan er tilstanden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Flott bil , en av de fineste BMW klassikere dette. Ta godt vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syvert Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Gratulerer med en nydlig klassiker, legg ut noen flere detalje bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Rutinert. Fin sparebøsse å legge penga i det der Elegant kjerre, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Herlig doning dette da! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Gratulerer med en av BMWs flotteste karosserier! Mest fornuftige bruk av feriepenger jeg har hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olavskar Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2010 Takk for det! Skal få lagt inn flere bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Nydelig bil, men få på noen tidsriktige originale felger. Felgene er fine, men ikke på en klassiker at dette kaliberet. No offence. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Grattis med en nydelig klassiker Ta godt vare på bilen, det fortjener den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riviera Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 tidsriktige felger..............BBS må vel være det, hvis ikke er noe riv ruskende galt. Behold felgene, men la de forbli slik de forlot fabrikken. Herlig bil, har den gått i Kragerø??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 BBS RS felgene kom først på markedet i 1983... altså hele 7 år etter at E9 gikk ut av produksjon. BBS RS passer med andre ord på E24, men ikke på E9. E9 3.0 CSi kom på markedet i 1971 og jeg vil derfor bli veldig overrasket hvis de originale felgene var større enn 14"... kanskje 15", men helt sikkert ikke 16". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 BBS RS felgene kom først på markedet i 1983... altså hele 7 år etter at E9 gikk ut av produksjon. ..men krysseikerfelger av samme stil eksisterte mens E9 fortsatt var i produksjon, så det gjør at felgene blir tidsriktige allikevel(designmessig, iallefall). At felgene er en tomme eller to for store, sett i forhold til hva bilen ble levert med originalt, gjør overhodet ingenting synes jeg. Klassiske felger til en klassisk bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå