Flandy Skrevet Juni 14, 2010 Skrevet Juni 14, 2010 Da var tiden inne for at også jeg skulle lage meg en prosjekt tråd. Bilen ble kjøpt inn helt orginalt med 2 liter og har etter den tid fått endel oppgraderinger. Det som er gjort med bilen: M-tech utseende Justerbart senkesett (Godkjent) 19" GS felger 17" Bmw vinter felger (Godkjent) Nye lykter foran og bak Skinn seter M52B25 motor Og div POP anlegg + Store mengder slitedeler Ønskelisten er lang og kostbar så dere får ta det som kommer. Sånn så den ut når jeg kjøpte den. Helt orginal. Montert nye seter i bilen siden det var slitt stoff i den orginalt Bilder av ny motor med kompressor Bilder når jeg hadde bilen på veivesenet for å få godkjent senkesett og vinterhjulene Bilder med vinterhjulene i passelig høyde for snøen Og sånn den ser ut i dag
Flandy Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 Takk. På gs heter de iallefall GS-MAGNUM_MIG.
eeikenes Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 finfin tralle Noen spessielle planer siden den ligger på prosjekter?
Flandy Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 Takk takk. Bilen har store mengder med pakeringsbulker så den skal få ny lakk, men blir den samme fargen! Ellers kan jeg nevne sterkere clutch, m5 diff, større bremser og diverse oppgraderinger til understellet.
Pisani Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 Nydelig bil Sto ikke tilfeldigvis på lagunen i går kveld/i natt eller? ^^
Just-turbodiesel Skrevet Juni 15, 2010 Skrevet Juni 15, 2010 fy søøøøøøren, en av de tøffeste e39 jeg har sett noensinne! Sommerhøyden og hjulene, baklykter og fargen er så vanvittig barskt og pent! Eneste denne mangler er bi-xenon og xenon-look i grøftelysene! Gratulerer med vell gjennomført arbeid, og god smak da!
Flandy Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 Mange takk. Bilen har xenon i hovedlyktene og jeg prøvde meg på noe xenon-look i grøftelysene men det ble ikke noe serlig bra synes jeg. Hadde de vært runde hadde det kanskje gått. Men skal iallefall ha xenon i langlysene.
Lars89 Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Gromt stuk på bilen! Hvordan har du gjort det med motorstyring? Hvor mange hk regner får du med settet?
///Naitsirk Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Ypperlig eksempel på at m-fangere ikke er nødvendig. Feit tralle! Turen hjem fra Bergen gikk knirkefritt også
RogE36R Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Denne bilen er blandt de kuleste E39 eg kjenner til ja!
Flandy Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Takk takk. Motorstyringen er fåreløbig orginal. Men venter på å få et program til den. Så idag yter den ikke så grusomt mye. Håper på å ligge oppunder 300hk Ladetrykket er oppe i 0,65 på 6000omd. og bruker dyser som er 315cc. Kompressor og brakett skal også lakkes med svart halvblank for å se mest mulig orginalt ut. Har alltid hatt lyst på m-optikk på bilen, men har i det siste lagt det fra meg. Er jo nesten mer uvanlig uten m-optikk på disse bilene. ///Naitsirk: Regner med du var ganske sliten når du kom hjem Og her er grunnen for at jeg ønsker å kjøpe hengerfeste.
Flandy Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 Da er bilen levert inn for ny programvare! Gleder meg som en unge til å få bilen tilbake. Håper selvfølgelig at det virker som det skal. Det blir selfølgelig oppdatering når jeg får tilbake bilen. Ellers har byttet bremsesko på håndbrekket, men jeg synes forsatt at det ikke er godt nok! Noen triks? Hengerfeste har jeg endelig fått tak i så det ser ut til at det blir ferie med campingvognen på slep.
Glema Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Vil og ha kompressor Hvor kjøpte du din ifra, og monterte du den selv eller gjor et verksted det ? Å hvordan er det med godkjenning, er det i det hele tatt mulig å få dem godkjent med kompressor ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå