Mikael-B Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Kan vel kanskje gå å godkjenne den under kravene til en M5, med tanke på bremser og understell. Sliter også selv med litt dårlig håndbrekk, har nye sko også, men holder litt dårlig i bakker, må stramme mye.
Flandy Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 Jeg kjøpte kompressor greiene brukt og monterte det selv. Egentlig ganske greit. Ser det ligger endel brukte kompressorer til salgs på forumet innimellom. Jeg har iallefall ikke planer med å få det godkjent. Bergen Bilelektronikk som skal gi bilen ny programvare, men jeg er litt skeptisk. Håper det blir bedre enn det det var!
Flandy Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 Det står helt stille om dagen! Bergen bilelektronikk har ennå ikke klart å lage programmet til bilen! De snakket om noen timer, men no er det gått 3 dager! Dette ødelegger veldig for meg siden jeg må gjøre endel ting før jeg reiser på gatebil neste onsdag! De lovede de skulle bli ferdig imorgen og det bør de! Føler det er ganske useriøst!
LasseEllingsen Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Feita bil! men hvorfor ikke M-tech styling? Syns den var rå, men bagasjelokkleppen gir den siste touchen.. Syns jeg..
Flandy Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Skrevet Juli 2, 2010 Kan være en dag jeg kryper til korset og monterer m-tech på bilen, men jeg har desverre ikke råd for øyeblikket. Bilen skulle iallefall fått ny lakk i samme slengen! Men jeg har prøvd med leppe på, men var ikke fornøyd med resultatet og tok den av igjen!
Flandy Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Bergen Bilelektronikk klarte ikke å få bilen klar til jeg skulle reise. Så jeg har no bokottet de for godt. De kan ikke drive på den måten der. Ny unskylding hver dag på noe de skulle brukt max 3 timer på. Jeg har hørt i ettertid fra andre har hatt dårlig erfaring med de. Så unngå å bruk de! Siden jeg skulle reise med campingvogn så jeg ikke noen andre valg enn å koble ut kompressoren og kjøre med orginale dyser. Bilen ble straks mye kjedeligere å kjøre, men det er vel det beste å gjøre. For å få opp humøret litt igjen gikk jeg å kjøpte nye poly casterstag foringer! Det ble vannvittig mye bedre å kjøre etterpå. De gamle var det minst 2cm slakk i. Hadde lenge tenkt å bytte de, men foringer er ofte noe drit å bytte så det har jeg utsatt litt for lenge. Tok et bilde der dere kan se foringen og senkesettet mitt.
Hawkon88 Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Hvilket senkesett har du satt på? Fornøyd med det? Senket maks når du har på sommerfelgene? Hvor mye har du senket? Hvilken bredde har du på sommerfelgene, og har du valset..
Flandy Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Senkesettet er fra supersport Det er litt stivt og hompete men har fungert no i over 1år. Så til prisen er det helt topp, men ville hatt med justerbare dempere. På bilde har jeg hevet den litt pga mye last og lang tur til rudskogen. Ellers kjører jeg med 1,5 cm gjenger som kan benyttes for å få den lavere. Felgene er vel 8,5 foran og 9,5 bak med 235 og 265 dekk. Det er overhode ikke nødvendig med valsing på disse bilene. Med valsing ødlegger du bilen etter min mening. Hvor mangen mm den er senket er jeg usikker på, men tipper rund 60 til 80mm Her er et bilde når senkesette er justert som på bilde over!
Hawkon88 Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 ok. Fet tralle.. Jeg tenkte å gå for litt mer stance på min. Dekkstrekk og kantfelger.. Fortrinnsvis 10,5 bak, men det blir en stund til hvis det i det hele tatt blir. Senk er uansett første prioritet..
///Naitsirk Skrevet Juli 13, 2010 Skrevet Juli 13, 2010 Veit ikke helt om du bør ha så store forventinger til den programmeringa av hjernen flandy Med mindre de har ett velutvikla map slik som Ess som er resultat av mye testing frem og tilbake, så klarer de ikke å lage ett program som fungerer bra på første forsøk ut i fra specs de har fått av deg. Da må du kjøpe deg BBL å lage en logg slik at du kan sende hjernen tilbake for finjustering etter at dem har lagd program første gangen. Ask me how i know...Beste hvis man skal bruke org hjerne er å dra til Es-tuning å få dem til å lage ett map mens bilen står på rulla. Aller best er datasprut.
Flandy Skrevet Juli 14, 2010 Forfatter Skrevet Juli 14, 2010 Har ikke helt de store forventingene heller, men det kan ikke bli annet en bedre enn sånn som det er no! Vuderer sterkt å dra en tur bort til Ess slik at jeg kan få det sikkelig. Datasprut bli for dyrt. Vuderer sterkt å kjøpe ny e39 med større motor som for eks 540 også kjøpe et sett fra ess. Problemet er å finne en med manuellgir.
Aladdin80 Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Hei hei:) Meget pen bil du har der:), gjorde seg veldi med senk på den:) Har akkuart fått meg samme coilover settet(supersport) som det du har montert her:), men kan du gi meg en beskrivelse på hvordan den er å kjøre? Synes du at du har mistet mye komfort på vanlig asfaltert vei? Skjønner jo at det blir stivere enn vanlige fjærer, men er det noe fjæring i det hele tatt? Har bare hørt at folk sier disse billig setta er veldi stive, akkurat som å kjøre skamklipt bil:) Er du fornøyd med komforten nå?
Flandy Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 Takk. Bilen ble veldig stiv, men jeg synes den var overskende bra komfort. Det fjerer en hel del, men den er litt hompete og det er vel det eneste som plager meg. Neste gang blir det med justerbare dempere! Men vist du skal ha den veldig lav så nytter det ikke med noe myke greier!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå