lerfall Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Jeg slenger inn noen bilder av min e36 Dette er noen litt gamle bilder, kommer flere da jeg har montert ny simons eksos Utstyret er ikke så mye og skryte av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Pen bil! Hvor lenge har du hatt den? Og hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 fargen er moneteralblau metallic Har hatt den siden januar en gang Eneste som er suger litt er at jeg ikke har lappen før om et år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Da kan du bruke bensinpengene til finpuss! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Hehe må nesten det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Flott bil det der:) Her har du noen ting å putle med før du får lappen, bilen trenger litt senk foran, M3 GT lippe, xenon AE, Dobbel eksos, M-lister og M3 speil, da har du en fantastisk fin E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 Hehe reef. Jeg skal prøve å mase det på han. Fine trallå jokki Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2010 Hehe, ja, har en del planer.. Jeg har 40/30 senk på den nå, ser den skulle hatt litt mer fremme, så jeg vurderer 60mm senk. Jeg vurderer også m3 bakfanger på det sterkeste! Men siden jeg bare går på skole så må jeg ta ting litt etter litt siden penger ikke er det letteste å få tak i som skoleslave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 15, 2010 Share Skrevet Juni 15, 2010 60/40 ! Bare å jobba så faen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Så ut som en veldig fin utgangspunkt det der, M3 bakfanger blir ikke feil det hadde gjort seg ganske mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThorU Skrevet Juni 16, 2010 Share Skrevet Juni 16, 2010 Meget pen bil, men som tidligere nevnt hadde den blitt super med M3 bakfanger og speil. Hva er størrelsen på bakdekk/felger? Har du problemer med subbing når du har full bil? Få også gjerne ut noen bilder fra innsiden av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Pen bil. Men jeg er litt uenig med de over her angående M3 bakfanger. Er jo fin den, helt klart, men lakker nå bare den du har helt ned, kjøp en "M3 innsats" på ebay, og bruk pengene du sparer til å kjøpe justerbare coilovers istedet for nytt ujusterbart 60/40 senkesett. Bare min mening. Vil også se bilder fra innsiden. Det er jo halve bilen jo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lerfall Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2010 bak dimmen er 225/40 18 Nei, jeg har ikke problemer med subbing.. Ikke så jeg har merket vertfall jepp, skal få tatt noen når taket er på plass igjen holder på og fikse takluken, så det kan ta litt tid Jeg har alltid hatt stor interesse for m bilene til bmw, så blir nok m3 bakfanger og speil når jeg har penger ikke at jeg ikke liker alle andre bmw altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 18, 2010 Share Skrevet Juni 18, 2010 Jeg for hive ut noen bilder for lerfall siden han gjør klart til bursdags fest Bilen var skitten, men det blåste så innih****** at ingen ville vaske Men her er de: Nye simons potta Og 1 innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Juni 19, 2010 Share Skrevet Juni 19, 2010 Digg ratt . Skimter også L'en som ligger parat i førerdøren. Men ja, litt senk og lakkering av kanaler/fangere vil løfte utseende MYE på denne bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå