Gå til innhold

e36 320i sedan

Share

Anbefalte innlegg

Flott bil det der:) Her har du noen ting å putle med før du får lappen, bilen trenger litt senk foran, M3 GT lippe, xenon AE, Dobbel eksos, M-lister og M3 speil, da har du en fantastisk fin E36.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, har en del planer.. Jeg har 40/30 senk på den nå, ser den skulle hatt litt mer fremme, så jeg vurderer 60mm senk. Jeg vurderer også m3 bakfanger på det sterkeste!

Men siden jeg bare går på skole så må jeg ta ting litt etter litt siden penger ikke er det letteste å få tak i som skoleslave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil, men som tidligere nevnt hadde den blitt super med M3 bakfanger og speil.

Hva er størrelsen på bakdekk/felger? Har du problemer med subbing når du har full bil?

Få også gjerne ut noen bilder fra innsiden av bilen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil. Men jeg er litt uenig med de over her angående M3 bakfanger. Er jo fin den, helt klart, men lakker nå bare den du har helt ned, kjøp en "M3 innsats" på ebay, og bruk pengene du sparer til å kjøpe justerbare coilovers istedet for nytt ujusterbart 60/40 senkesett. Bare min mening.

Vil også se bilder fra innsiden. Det er jo halve bilen jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bak dimmen er 225/40 18 :)

Nei, jeg har ikke problemer med subbing.. Ikke så jeg har merket vertfall :)

jepp, skal få tatt noen når taket er på plass igjen :) holder på og fikse takluken, så det kan ta litt tid :)

Jeg har alltid hatt stor interesse for m bilene til bmw, så blir nok m3 bakfanger og speil når jeg har penger :) ikke at jeg ikke liker alle andre bmw altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...