leba Skrevet April 14, 2011 Share Skrevet April 14, 2011 Den er strøken den cab´n din altså, er en god inspirasjon for min Du har samme "problem" som meg at den er for høy, hehe. Skal få min litt ned på bakken nå bare jeg får på sommerdekka, får se hvor mye jeg får senka med 18" før det subber Gjør seg også godt med kromringer i instrumentpanelet, mye jobb å montere de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 15, 2011 Forfatter Share Skrevet April 15, 2011 Takker for hyggelige tilbakemeldinger Koselig å høre at bilen kan stå som inspirasjon Enig at den bør nærmere bakken altså... GS har jo kampanjedager nå, så da blir det kanskje et senkesett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leba Skrevet April 15, 2011 Share Skrevet April 15, 2011 Godt å høre du er enig hehe Parts & retards har også gode priser på TA Technix, de skal visst være bra til en billig penge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet April 27, 2011 Forfatter Share Skrevet April 27, 2011 Bilen vurderes nå solgt. Har noe annet i kikkerten. Men skal først se/prøve før jeg bestemmer. Men lufter et et potensielt salg her nå. Nå starter også cab sessongen Pris: kr 138,000,- Kommer evt. en salgstråd om kort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Mai 18, 2011 Share Skrevet Mai 18, 2011 Se her ja!!!! Bilen får som fortjent! Syns den også fortjener å komme litt nærmere bakken, og noen kantfelger kanskje??? Det er jo aldri feil på e36 cab! Nyt sommern!!! Kan vell ikke nyte en sommer uten caben sin? Da er det opp til deg å skaffe noen splitrims og coilovres Var ikke helt feil med cab nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Veldig flott bil =) Fikk lyst på cab nå gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Takk for det! En fra forumet her som kjøpte den. Kommer nok en tråd om den etterhvert med oppdateringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå