blackbmw Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Sachs 618 trøkkplate org lamell og svinghjul, skal holde til rundt 4-500 hp, men det får vi se på 90modell m20 fra 525i automat gått 180k
blackbmw Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 så kjøpt æ en e34 som ble fiksa litt fort, kosta på ca 8000 med toning farge og senk, exl felger. Fornøyd æ reiv ut org ledningsnett, hjelp av en kompis til å få meg igang, litt forsikti når man aldri gjort det før! Vems ledningsnett och hjerne, Datasprut z45 turbo kam, værre ventilfjærer Lakkering av blokk får bli t neste sommer(travelt i vår) Mls 3mm, og arp, får se hvordan det funker:) Var så heldi å fikk tak i et originalt m3 ratt som var resturert på M firma i tyskland
blackbmw Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Montert lufttempsensor i insug, for mest eksakt insugstemp.
blackbmw Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 følger med Takk, det er bra ny på forume å ser ingen har lest prosjekte mitt så, får legge inn litt flere bilder, Blir mest bare bilder, noen lure på noe så er det bare å spørre
blackbmw Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Enkelt montert m50 linjær tps Inn på Eu med datasprut osvosv 2.88(grense på 3.5, eller om han sa 4?) eksosforurensing med lambda 1 Biltilsynet neste å gokjenne senk, så blir det skilt å montere turbo Hjem etter Eu, 3 1 feil, skiltlys varseltrekant å¨spylere, 2feil senkesett ikke i vognkort Artii å kjør e30 igjen
blackbmw Skrevet September 8, 2011 Forfatter Skrevet September 8, 2011 Jævlig å fin den har blitt:) TusnTakk
316 Skrevet September 8, 2011 Skrevet September 8, 2011 Drømmebil! Gjennomført, akkurat som jeg ville hatt den. Fin farge, sjeldent å se !
blackbmw Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Oij,takk arti å hør Ska rubbe å poler å vokse den, når jeg får meg utstyr, da blir den no fin:D råesteTitanium grey !
blackbmw Skrevet September 9, 2011 Forfatter Skrevet September 9, 2011 Takk ska oppdatere så snart æ får gjort mer, ska godkjenn senk 19, så blir det turbo montering
blackbmw Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Gikk ikke så bra hos biltilsynet, for stor rulleomkrets på 17/45/215.. og for mye camber fremme.. så må inn igjen .. Endeli fått lagt bandasje på manifolden
blackbmw Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Skrevet Mai 23, 2012 Ble pause etter de var tvær på vegvesnet, men er igang nå! Forstillingskontroll tirsdag, biltilsynet å gokjenne senk onsdag morgen ny eu onsdag ettermiddag. forhåpentlig går alt som det skal og skilt kommer på til uken:)! Ny GT35r og Alpina stoler kommer snart også så da blir det litt mer opdatering;)!
blackbmw Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 Liten update på svensk ! Ner plockad lite grann Filar upp lite hål till oljereturen. Här sitter returen på plats Och tråget är riktigt tvättat och avfettat efter filning. Byter till den mjukaste fjädern på WG. doch vet jag ej grundladd på denna.. Lite ny på det med wastegate och laddtryckstyrning..så handlat en usel pysventil... Gjenomborrat motorkuddarna och dragit bult rakt igenom Stenstabilt ! Svetsat på vbandfläns och lambda mutter på 3"downpipen. Oljetillörsel och oljetryck fixat lite enkelt .. Lite klart, fattas tryckrör och laddtryckstyrning.. Utan spacers.. Med spacers^ Nya stolar jag hade tur och skaffade med hjälp härifrån forumet, tack Fått på lite Meguiar's Polish och Carnauba Wax nya fälgar är på väg med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå