MotorViagra Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Har fått et slikt k.sport fra gs der man skal kutte de gamle fjærbeina og sveise på en hylse til de nye fra k.sport. Noen som har gjort dette her før? Jeg får ikke ting til å stemme, Orginal fjærbeienet er 55m utvendig. Og adapteren til k-sport er 51mm innvendig?? Denne skal vel settes på utsiden av orginal fjærbein og sveises? Tenkte jeg kunne dreie denne hylsa, men syntes godset blir alt for tynt da. Har jeg fått feil kansje? Kom gjerne med tilbakemeldinger hvis noen har montert dette. *Haster da bilden står på lånt bukk å jeg har allerede kappet orginal fjærbeinet På forhånd takk
leif harald Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Har fått til e30 du høres det ut som. hadde slike på min e30. 51mm fjørbein på e30 som kappes helt nede sånn at det stikker 2 cm opp fra navet. så trer du hylsa med gjenger over (den som er med k-sport) og sveiser fast.
Stianvi Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 det høres for meg ut som at det er forskjell på e30 m3 fjærbein og vanlig e30 325 fjærbein. du hadde m3 sant? 51mm er str på fjærbeina på e30 325. så mulig du har fått feil?
MotorViagra Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Skal legges til at dette er til e34. Står på esken bmw e34 88-95 520 51Ø Kansje bmw har kommet med 2 forskjellige Ø på fjærbeina på e34 og? Jeg måler 55mm utvendig på orginal fjærbeina
MotorViagra Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Har fått til e30 du høres det ut som. hadde slike på min e30. 51mm fjørbein på e30 som kappes helt nede sånn at det stikker 2 cm opp fra navet. så trer du hylsa med gjenger over (den som er med k-sport) og sveiser fast. Mente det skulle være så enkelt jeg og men der tok jeg feil... Skulle også montere k-sport bremser og.. Men trur du det passa da, neida.. Det manglet adapteren til calipperen.. Det er dagen i dag
leif harald Skrevet Juni 17, 2010 Skrevet Juni 17, 2010 Har fått til e30 du høres det ut som. hadde slike på min e30. 51mm fjørbein på e30 som kappes helt nede sånn at det stikker 2 cm opp fra navet. så trer du hylsa med gjenger over (den som er med k-sport) og sveiser fast. Mente det skulle være så enkelt jeg og men der tok jeg feil... Skulle også montere k-sport bremser og.. Men trur du det passa da, neida.. Det manglet adapteren til calipperen.. Det er dagen i dag Såpass. da vet ikke jeg. ser nesten ut som den hylsa til k-sport skal nedi fjørbeinet ditt og sveises der den kanten er. Hadde k-sport bremser selv å da fikk jeg med noen svarte adaptere, fikk du ikke disse alså? sløft av gs!!
MotorViagra Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Har fått til e30 du høres det ut som. hadde slike på min e30. 51mm fjørbein på e30 som kappes helt nede sånn at det stikker 2 cm opp fra navet. så trer du hylsa med gjenger over (den som er med k-sport) og sveiser fast. Mente det skulle være så enkelt jeg og men der tok jeg feil... Skulle også montere k-sport bremser og.. Men trur du det passa da, neida.. Det manglet adapteren til calipperen.. Det er dagen i dag Såpass. da vet ikke jeg. ser nesten ut som den hylsa til k-sport skal nedi fjørbeinet ditt og sveises der den kanten er. Hadde k-sport bremser selv å da fikk jeg med noen svarte adaptere, fikk du ikke disse alså? sløft av gs!! Ja på bildet der er det jo dreid av en del, så det ser ut som den skal nedi orginal fjærbeinet. Men slik er ikke det jeg har fått er samme dim hele veien på dette. Og skal jeg sette hylsa inni orginal fjærbeinet må jo hylsa dreies så mye at det er 1mm gods igjen... Det kan umulig være bra.. I tillegg står det forklart på bruksanvisningen etter det jeg kan se på tegningen at denne hylsa skal på utsiden av orginal fjærbein. Alle kan gjøre feil, til og med Gs Slikt skjer noen ganger, men lurer bare på om jeg rett og slett har fått feil coilover og. Da jeg ikke kan se andre muligheter. Er det kansje noen som veit om e34 har kommet med forskjellige fjærbeien??
Haug530D Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 Tror E34 er blitt levert med noen forskjeller ja, jeg skulle sette på ett Supersport Senkesett på E34'n når jeg hadde den, da var det forskjell på diameteren på orginalt i forhold til Supersport settet.
leif harald Skrevet Juni 18, 2010 Skrevet Juni 18, 2010 Ja men vis det står at den skal over fjørbeinet ditt stemmer det. kapp det i 2 sånn at det stikker en stuss på 2cm opp så trer du den over og sveiser Her er mine, tredd over og sveist helt nede:
MotorViagra Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 Da er problemet løst. Hylsa skal over orginal fjærbeinet. Men hysla må dreies ca 2mm for å få denne over. Morgan på gs ordner opp. Super suport fra denne karen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå