Tom K Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Skrevet Juni 21, 2010 Jada, bilen er helt grei, noen små rustflekker i lakken som må taes i løpet av sommeren men eller er den veldig fin, noe utstyr er det også
Tom K Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 Tja......firmaet virket veldig seriøst helt til de fikk pengene, kjøpte bilen for snart 14 dager siden, de har fortsatt IKKE fått registrert bilen i mitt navn, den står fortsatt på forrige eier, de har heller ikke slettet nesten 30000,- i heftelser fra forrige eier selv om det står i kontrakten min at bilen selges fri for heftelser, kanskje på tide at de får ut fingeren ???
torlie Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 Før heftelsene er borte i brønnøysund kan fort ta 1mnd eller lenger.
Lars89 Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 Jeg måtte kontakte brønnøysund selv for å få sletta heftelser på en bil jeg hadde kjøpt. Da hadde det ikke skjedd noe på 1/2 år.
Tom K Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 problemet er at det ikke er betalt, har vært i kontakt med fordringshaver og de har ikke fått pengene, jeg får jo heller ikke noe vognkort eller oblater til skiltene før bilen står i mitt navn
316 Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 Hmmmm, kjedelig sak... Beste er å kontakte delper ikke å sutre her. (Men det har du sikkert gjort !) Lykke til
Tom K Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 Tenkte kanskje at noen på SS var innom her og at litt negativ omtale kunne få fart i saken
jonr Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 mens du venter på vognkort og oblater så har du tid til å fikse de rustflekkene kommer alltid noe godt ut av det
oddis Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Hva sier de da når du har kontaktet dem? Alltid lurt å oppsøke banken som har styrer med heftelsen og få kvittering på at alt er ryddet av veien før kjøp. Men dere har tydeligvis en klar "fri for heftelser" klausul i kjøpskontrakten, så dette står sterkt.
Tom K Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 etter noen høylydte tlf samtaler så er nå bilen i mitt navn, Takk til Tarjei som endelig fikk ordna sakene
CS Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Bra det ordnet seg. Ingen ting er kjedligere enn og ha en bil som ikke har papirene i orden.
Tom K Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Ble også lovet et plaster på såret i posten, kommer det en bombe eller noe fint ?
Tom K Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Skrevet Juli 10, 2010 Hehe har ikke fått noe ennå, og det kommer nok ikke noe heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå