Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

var jo jevla rå! elsk lambo dører.........

andre felger, vekk med vingene som kommer når du åpner dør og mer senk så kunne jo bilen blitt clean og rå!

utgangspunktet er der, bare noen som har fucka den..

Skrevet
var jo jevla rå! elsk lambo dører.........

andre felger, vekk med vingene som kommer når du åpner dør og mer senk så kunne jo bilen blitt clean og rå!

utgangspunktet er der, bare noen som har fucka den..

Enig der, og prisen var jo veldig ok egentlig. Men hadde fjerna lambodørene tvert, samt senket mer, og vurdert andre hjul da jeg ikke syns de hjula kledde bilen :)

Skrevet
og prisen var jo veldig ok egentlig.

Du er klar over at prisen er uten engangsavgiften?

Nei det var jeg ikke klar over nei. Men er ikke bilen i registrert i Norge da? Ser det står ett norskt reg nummer i annonsen?

Skrevet

prisen er med med engangsavgift den. Skiltene er levert inn bare... sist denne ble omtalt her på forumet var det skilt på den hvertfall...

Skrevet
prisen er med med engangsavgift den. Skiltene er levert inn bare... sist denne ble omtalt her på forumet var det skilt på den hvertfall...

Det jeg trodde ja :D

Skrevet

Spesielt dette da;) Litt lavere ja, men må innrømme at eg syntest det var litt småstili og int med lambodører:p Hehe. Sikkert pga aldri sett før, og har en smak på styling som er,,, "rar".. :-P

Skrevet

Ok, da tok jeg feil. Fikk inntrykk av at den kun var momset inn.

Skrevet

Fyttirakkern å stygt det var med de dørene, bilen så jo ikke så gal ut men de forp..... dørene ødelegger alt! #-o Blir så irritert av folk som har så til de grader dårlig smak :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...