Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør jeg nå da? jeg fikk en Kamsensor og en Veivsensor fra Motortechnik, byttet kamsesnoren men bilen ville ikke starte, byttet til den gammle og bilen startet igjen, fikk derfor levere denne tilbake og fikk erstatning.

Jeg byttet også veivsensoren men jeg hadde fortsatt samme problemer med bilen, treg å starte å dau, men jeg tenkte som så at jeg kunne vel ikke ha fått 2 defekte sensorer, så jeg bestillte meg en Ny Lmm fra England, byttet denne men fortsatt det samme.

Bestillte derfor en orginal veivsensor fra GS, monterte denne og bilen gikk som om den var ny.

Altså jeg har fått 2 defekte sensorer, begge uorginale.

Mitt spørsmål er hvem må jeg henvende meg til nå som de er slått sammen?

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

skjønte ikke helt spørsmålet her, du bytta noe å fikk det iorden hos gs, kjøpte en ny orginal del hos gs og den funka? ok alt iorden, bestilte noe fra england som ikke funka ? hva har det med gs og mt å gjøre ?

uansett henvender du deg vel der det er kjøpt :) *confused* :P

Skrevet
skjønte ikke helt spørsmålet her, du bytta noe å fikk det iorden hos gs, kjøpte en ny orginal del hos gs og den funka? ok alt iorden, bestilte noe fra england som ikke funka ? hva har det med gs og mt å gjøre ?

uansett henvender du deg vel der det er kjøpt :) *confused* :P

Nei, jeg fikk 2 sensorer fra Motortechnik, fikk levert kamsensoren tilbake og fikk ny i retur siden bilen ikke ville starte med den (Uorginal kamsensor)

Fikk den nye og monterte denne, men det var ingen forskjell.

Bestillte derfor en Lmm fra England, men fortsatt ingen forskjell.

Ble litt rådvill etter dette, men tok likevel sjansen på å bestille en ny og orginal Veivsensor, denne gang fra GS siden jeg ikke fant orginal hos Motortechnik.

Etter dette så startet bilen og gikk fint.

Derfor har jeg nå en uorginal Veivsensor liggende som ikke virker, som jeg kjøpte fra Motortechnik.

Men jeg har nå uansett sendt en mail til Mt så får vi se, regner vel med at jeg må ringe til de.

Skrevet

ja må nok ringe mt om det er der du har kjøpt den, uansett om de slår seg sammen med Gs eller ikke har de garanti ansvar en viss tid for varer de har solgt tidligere

Skrevet

Er vel det nye firmae som tar over garantien videre,hvis det slår seg sammen eller blir kjøpt opp..Ville ikke tro det ville være noe problem med å sende tilbake varen.

Skrevet

hmm kanskje du har rett babjørn men uansett er det avdelingen der det er kjøpt du må henvende deg, så er det dems problem om det skal den enne eller andre veien

Skrevet

skulle akoratt til og bestille m3 diffuser hos dem, så når jeg skulle innpå og bestille sto det på siden at de var slott sammen med GS.

Kan vertfall doble prisen for å få lik nå:P

Skrevet

Jøss, dette visste jeg ikke. Fra 1.8.2010 står det på nettsidene.

Men det er jo bare å ta kontakt.

Forøvrig anbefaler jeg alle å kjøpe original veiv/kamsensor. Elendig erfaring med uoriginale sensorer fra før...

Skrevet
Jøss, dette visste jeg ikke. Fra 1.8.2010 står det på nettsidene.

Men det er jo bare å ta kontakt.

Forøvrig anbefaler jeg alle å kjøpe original veiv/kamsensor. Elendig erfaring med uoriginale sensorer fra før...

Ja dette er jeg fullstendig enig med, som sagt tidligere så røk veivsensoren min tidligere, jeg byttet da til en uorginal som fungerte i ca 1 år's tid, byttet igjen med en uorginal som ikke fungerte i hele tatt, fikk orginal og da fungerte det.

Samme med kamsensor.

synes det er merkelig at de fleste ikke visste om at de skulle slåes sammen.

Skrevet

Hm... Får håpe de ikke justerer prisene opp på GS sitt nivå da.

Handla nettopp der for 5000. Samme delene kosta godt over 6K på GS... Prisgarantien kan vi vel se langt etter også.

Sundt med konkurranse, så synd de store skal sluke alle...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...