flobben Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 min får montert hartgetuning i nærmeste fremtid, og de lover ikke noe lavere forbruk. Eller som de sa, du KAN oppleve laverere forbruk Bjørn, merket du noe forskjell på 118d med og uten? er det stor forskjell? Du hadde kanskje ikke 136hk(143hk) versjonen? Det var 122hk versjonen jeg bytta på og med bra resultat etter det kunden sa (fikk ikke prøvd denne selv), men Hans Petter jobbet med nytt program til nye 118d og mente det skulle være like bra resultat på de. Er en stund siden jeg var der sist så jeg vet ikke om han har fått ferdig program til 143hk motoren. Kompis leverer hvertfall program til nye motoren. Han holder til i Oslo og har chippet mange av nye 118d og 318d. Gir 35hk og 25% mer NM. Han tar 3500,- inkl mva. med garanti og alt det der.. ok høres bra ut. Jeg prøvde først en løsning fra Autopower, men det viste seg at de ikke klarte å skrive til hjernen. Fikk beskjed etter at de hadde analysert at min har tuning protection, så nå valgte jeg å gå for Hartge. Blir en veldig god del dyrere en de prisene jeg ser er oppgitt her, men har tro på at med Hartges gode rykte så kan det slå positivt ut når den en eller annen gang skal selges. Oppgitteffekt er 171hk og 350nm med den løsningen jeg går for nå. Så litt forskjell håper jeg det blir.
Ellingsen B. Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 min får montert hartgetuning i nærmeste fremtid, og de lover ikke noe lavere forbruk. Eller som de sa, du KAN oppleve laverere forbruk Bjørn, merket du noe forskjell på 118d med og uten? er det stor forskjell? Du hadde kanskje ikke 136hk(143hk) versjonen? Det var 122hk versjonen jeg bytta på og med bra resultat etter det kunden sa (fikk ikke prøvd denne selv), men Hans Petter jobbet med nytt program til nye 118d og mente det skulle være like bra resultat på de. Er en stund siden jeg var der sist så jeg vet ikke om han har fått ferdig program til 143hk motoren. Kompis leverer hvertfall program til nye motoren. Han holder til i Oslo og har chippet mange av nye 118d og 318d. Gir 35hk og 25% mer NM. Han tar 3500,- inkl mva. med garanti og alt det der.. ok høres bra ut. Jeg prøvde først en løsning fra Autopower, men det viste seg at de ikke klarte å skrive til hjernen. Fikk beskjed etter at de hadde analysert at min har tuning protection, så nå valgte jeg å gå for Hartge. Blir en veldig god del dyrere en de prisene jeg ser er oppgitt her, men har tro på at med Hartges gode rykte så kan det slå positivt ut når den en eller annen gang skal selges. Oppgitteffekt er 171hk og 350nm med den løsningen jeg går for nå. Så litt forskjell håper jeg det blir. Hartge er bra saker. BMW leverer vel fortsatt full garanti også til biler som har modifisert hjerne fra Hartge..
flobben Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 Nja... Hartge tar over garantien. så litt usikker på akkurat hvordan det blir rundt det der. Ut i fra hva jeg har fått av papirer så faller BMW garantien bort og hartge tar over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå