jonr Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Pent pent pent,rett og slett pent Orginal speil som kan foldes sammen? Er det elektriske ? bare nyskjerring hehe yes det er orginale M3 speil med autofold, tror man må trykke på knappen på døra, litt irriterende egentlig, burde kunt programmere at den folder de inn og ut med nøklen (har ikke sjekka om man kan det da men) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Råååå bil! Vurdert sota lykter på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Aaa ok,ja hadde vært greit å hat det på sentral låsen.Skjønner ikke hvrfor det ikke er byggd sånn,er jo litt teit å ha knapp,hvertfall hatt så man kunne velge selv Takker for info,lærte jeg noe nytt i dag også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Bmw-coupe : takk har ikke vurdert det egentlig, men dine så bra ut! får se når jeg får på carbon gtr panseret også, og sota helt frem på vinduene, da blir det mye sort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Aaa ok,ja hadde vært greit å hat det på sentral låsen.Skjønner ikke hvrfor det ikke er byggd sånn,er jo litt teit å ha knapp,hvertfall hatt så man kunne velge selv Takker for info,lærte jeg noe nytt i dag også Leste et innlegg her nå når jeg var på jobb under tråden "ting du ikke viste om bilen din" eller noe sånt, der mener jeg en skreiv at den foldet inn speilene om man holder inn låseknappen, men kom hjem idag å hatt fult program så ikke fått sjekket enda btw alt annet kan jo programmeres på nøklen, stoler, speil instillinger osv, så går sikkert å få autofold også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Bmw-coupe : takk har ikke vurdert det egentlig, men dine så bra ut! får se når jeg får på carbon gtr panseret også, og sota helt frem på vinduene, da blir det mye sort Tror det hadde blitt jæv*** rått på bilen din, med de planene du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Takk igjen tror det blir bra, må få slept den ned litt på bakken også, alt for høy nå, har Kw v3 liggende, men problemet er dårlige veier og fartshumpler overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 montert luka selv eller? hvordan var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 montert luka selv eller? hvordan var det? hehe ja, har montert den selv, syntes det? gikk "greit" holdt på endel timer for å si det sånn, og de ferdig utskårede hullene kan GS ha for seg selv, ikke et som var der det skulle værtfall men hadde nok vært mer helvette om det ikke var kuttet til da så, spessielt lysa var dårlig passform Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 har litt lyst på csl luke selv:O men, man må jo flytte over lås og den lista over skiltet også og det skjønner jeg ikke helt:/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 Lista og låsen var egentlig det minste problemet selv om hullet til selve låsen var litt for lite, så plasten ble litt klemt, men har du en drill og noen filer i forskjellige dim så går det fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Du sier du skal bytte til M3 GTR panser, selger du ditt org da? Og evnt for hvor mye? Hva synes du om Sapphire Black fargen? Siden du har Carbon Black. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 Du sier du skal bytte til M3 GTR panser, selger du ditt org da? Og evnt for hvor mye?Hva synes du om Sapphire Black fargen? Siden du har Carbon Black. Hei tror ikke jeg skal selge det desverre, om jeg skal selge den igjen en gang er det greit å ha orginal delene, mange som er ute etter M3 vil ha det mest mulig orginalt så... så en tråd med en bil som hadde Sapphire Black, og den så lekker ut men utenom det har jeg ikke så stor kjennskap til det desverre, så som sakt bra ut på bildene hans, men han var flink til å ta bilder kanskje det var din ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotenisse Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Min M3 er også 03. Er sapphire black.. Kan du ta flere bilder av din? Fra sidene osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 okei har du en tråd om den eller ? (bilder osv) blir nok flere bilder av den, bare litt busy med jobb og unge ogsånn nå fortiden, og bilen er skiten nå regna igår, hehe det som er minuset med sort bil, ser driten med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå